Voor de zoveelste keer in de maling genomen door Ziggo

  • Onderwerp starter Deleted member 92542
  • Startdatum
D

Deleted member 92542

al ruim 20 jaar klant en een jaar of 5 geleden begon de ellende met de kwaliteit / aanschaf mediabox xl
keer op keer monteurs langs geweest en een aantal vertelden ook dat het signaal van buiten af ook niet in orde was.
dit was reeds diverse keren doorgegeven.
na al die jaren afgelopen jaar eindelijk alles opgelost (waaronder nwe buitenkabel) en in mei ook nog iets gecompenseerd -
ter compensatie kon ik tevens voor de nieuwe box inschrijven.
maar omdat eindelijk alles werkte en de box waarschijnlijk sowieso rond september vervangen zou gaanworden kon ik na al die jaren van ellende
nog wel een paar maanden wachten.
nu bij navraag hoe dit nu zit met de nieuwe box moet ik dus een nieuw contract gaan afsluiten, een jaarcontract aangaan en afsluitkosten betalen.
als ik nu gewoon in mei had ingeschreven voor de nwe box was dit allemaal niet van toepassing geweest.
zo gaat Ziggo dus om met hun oude bestaande klanten.
 
Heel vervelend... maar:

Jij hebt toch niet gereageerd op hun - tijdelijke, ter compensatie - aanbod in mei? En nu achteraf, nu blijkt dat er wat meer bij komt kijken (andere voorwaarden) de schuld in de schoenen van Ziggo gaan schuiven? Als je al 20 jaar klant bent, maakt dat jaartje toch ook niet uit? Anyway... zal wel welles/nietes worden. Ik hoop dat je hart gelucht is :6
 
Laatst bewerkt:
tJa lullig, maar dat zal te maken hebben met dat die "aanbieding" nu niet meer terug te halen valt in het systeem, shit happens. Trouwens als je echt zo een hekel hebt aan ze, had IK allang weg geweest.
 
klote, eerst lossen ze je probleem op, compenseren wat en doen een aanbieding... tuig is het.
 
Terug
Bovenaan