Volop bellen niet uit te zetten

Boris

Forum Gebruiker
Berichten
576
Ik zag dat dit item al besproken was in najaar van 2017!!!!
Ik wilde mijn volop bellen op uit zetten maar dat lukt nu anno eind 2020 (nog steeds) niet.
Ik vind dit dus echt enorm storend dat een product dat wordt aangegeven als maandelijks opzegbaar via de website, alsnog weer vereist dat ik aan de lijn moet hangen bij de klantenservice om dit voor elkaar te krijgen. Ik heb daar de tijd noch zin voor.
In het wijzig menu staat een vinkje bij Bellen Huidig Abonnement 0.13 cent per minuut, en daaronder staat volop bellen niet aangevinkt. Als ik erop klik dan wordt het bij me abonnement opgenomen , i.p.v. het stop te zetten. In het wijzig menu lijkt het net alsof ik nog géén volop bellen zou hebben maar ik betaal er maandelijks voor en op het totale kosten overzicht rechts op het scherm is het echter wél zichtbaar).

ziggo-volop bellen.jpg
 
Het klopt trouwens dat je geen diensten kunt opzeggen in je Mijn Ziggo omgeving. We hebben helaas te vaak gezien dat klanten dan per ongeluk de verkeerde diensten hadden opgezegd ( bijvoorbeeld complete telefoonlijn in plaats van alleen onbeperkt bellen ). Dit is de reden waarom deze optie is uitgezet. Opzeggingen kan alleen nog via onze helpdesk. En bij de meeste opzeggingen kan dit gewoon via telefoon, mail, chat of social media. Dus wanneer je geen zin hebt om te bellen, mag je altijd via deze andere wegen contact met ons opnemen.

Stuur @Webcare Ziggo een PM met postcode + huisnummer + laatste 3 cijfers van je IBAN en vertel dat je volop bellen wil veranderen in wat jij wil.
 
Wat een bedrijf, ze zetten een optie uit. Maar we communiceren daar pas over als het op begint te vallen of als mensen gaan klagen.
 
Bedankt voor de feedback! :-)
Het zou Ziggo sieren als ze dat gewoon bij die optie's vermelden - "U kunt telefonie hier niet wijzigen, neem hiervoor contact met ons op"
 
Terug
Bovenaan