Boris
Forum Gebruiker
- Berichten
- 576
Ik zag dat dit item al besproken was in najaar van 2017!!!!
Ik wilde mijn volop bellen op uit zetten maar dat lukt nu anno eind 2020 (nog steeds) niet.
Ik vind dit dus echt enorm storend dat een product dat wordt aangegeven als maandelijks opzegbaar via de website, alsnog weer vereist dat ik aan de lijn moet hangen bij de klantenservice om dit voor elkaar te krijgen. Ik heb daar de tijd noch zin voor.
In het wijzig menu staat een vinkje bij Bellen Huidig Abonnement 0.13 cent per minuut, en daaronder staat volop bellen niet aangevinkt. Als ik erop klik dan wordt het bij me abonnement opgenomen , i.p.v. het stop te zetten. In het wijzig menu lijkt het net alsof ik nog géén volop bellen zou hebben maar ik betaal er maandelijks voor en op het totale kosten overzicht rechts op het scherm is het echter wél zichtbaar).
Ik wilde mijn volop bellen op uit zetten maar dat lukt nu anno eind 2020 (nog steeds) niet.
Ik vind dit dus echt enorm storend dat een product dat wordt aangegeven als maandelijks opzegbaar via de website, alsnog weer vereist dat ik aan de lijn moet hangen bij de klantenservice om dit voor elkaar te krijgen. Ik heb daar de tijd noch zin voor.
In het wijzig menu staat een vinkje bij Bellen Huidig Abonnement 0.13 cent per minuut, en daaronder staat volop bellen niet aangevinkt. Als ik erop klik dan wordt het bij me abonnement opgenomen , i.p.v. het stop te zetten. In het wijzig menu lijkt het net alsof ik nog géén volop bellen zou hebben maar ik betaal er maandelijks voor en op het totale kosten overzicht rechts op het scherm is het echter wél zichtbaar).