• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Vier verschillende monteurs langs om een storing op te heffen


Topicstarter
Topicstarter
EdmondVS

EdmondVS

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2016
Berichten
647
Gebied
fUPC
Je pleit dus voor een speciaal protocol als een elektronicus met kabel-problemen de helpdesk belt.
Nou nee, niet speciaal als iemand borstkloppend roept dat hij elektronicus is. Dat werkt natuurlijk niet. Maar wel als hij de juiste vaktermen gebruikt en laat blijken dat er geen andere optie overblijft dan dat het aan de bekabeling van Ziggo ligt. Voor mensen van de helpdesk moet dat toch niet zo moeilijk zijn om dat naar waarde in te schatten? Bij de weg, mijn ervaring is dat meisjes (v.e. helpdesk) hier beter in zijn dan jongens, dat dan weer wel. :)
 
Laatst bewerkt:

Knurk

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
Berichten
634
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Het beste is altijd via @Webcare Ziggo contact op te nemen. Dan kun je ook screenshots nemen van je waardes en via foto's laten zien dat je direct via het AOP aangesloten bent. Die medewerkers zijn meestal iets kundiger dan de gemiddelde helpdeskmedewerker die je aan de telefoon krijgt.