• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Verschillen replay horizon, replay ziggo go en npo uitzending gemist


Butanez

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2012
Berichten
31
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
1. Wegens vakantie had ik deel 2 van de serie Modus gemist. Replay van de horizon box gaf de melding dat het programma niet beschikbaar was voor replay. Via NPO uitzending gemist op mijn laptop was het wel beschikbaar, HDMI kabel naar tv en in prima kwaliteit alsnog bekeken. Hoe is dit verschil te verklaren?
2. De programma gids van de horizonbox is vaak minder gevuld dan de gids van de Ziggo Go App. Wat gebeurt er nu als ik in de App een programma opneem dat nog niet zichtbaar is in de gids van de Horizon box?
Binnenkort zal ik het weten maar misschien heeft iemand hier al ervaring mee.

Bij voorbaat dank voor info,
butanez
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
936
Goede vraag @Butanez,

Ik zie inderdaad dat de serie Modus niet beschikbaar is voor Replay TV, terwijl alle andere programma's van die avond wel beschikbaar zijn. Wij hebben namelijk van NPO de rechten niet om de serie te mogen aanbieden voor Replay TV. Netflix is namelijk de contenteigenaar. NPO heeft in dit geval de rechten om de serie aan te bieden en is daarom ook terug te kijken bij NPO zelf.

Groet, Leroy van Ziggo
 
Laatst bewerkt:

70ReS

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2014
Berichten
174
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Valt me op dat vaak programma's via Replay TV via de Mediabox XL niet beschikbaar zijn en via de Ziggo Go app wel. Hoe zit dat?
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
936
@70ReS

Als je voorbeelden hebt laat het dan weten. Programma + dag en tijd. We zoeken dan uit wat er mis is.

Groet, David van Ziggo
 
Topicstarter
Topicstarter
B

Butanez

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2012
Berichten
31
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@Webcare Ziggo
Bij het openen van de Ziggo App op mijn laptop is de programma gids altijd bijgewerkt.
Op mijn horizon box is dat in mindere mate het geval, waarschijnlijk omdat ik de box vrijwel altijd aan heb staan.
Vraag is nu: Ik neem een programma op m.b.v. de App, dit programma staat (nog) niet in de gids van de horizon box.
Wordt dit programma nu opgenomen op de box of gebeurt dit alleen als het programma ook in de gids van de box zichtbaar is met het bekende rode opname symbool?
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
936
@Butanez

Poeh dat weet ik niet. Het valt hier ook niet echt te reproduceren in de testopstelling. Misschien dat iemand anders op het forum dit geprobeerd heeft. Test het anders een keer zelf bij een willekeurig programma en deel vooral de resultaten. :)

Groet,
David van Ziggo