Schijnt onmogelijk te zijn op 8 maart al verhuizing telefonisch aangevraagd, omdat ik van UPC gebied naar Ziggo gebied verhuis.
Steeds als ik bel dan krijg ik andere antwoorden. De een zegt dat er op adres geen aansluiting zit (Terwijl de vorige bewoners tot 6 maart hier een abonnement hebben gehad) Zelfs de vorige eigenaar bevestigd dat. De ander zegt dat de apparatuur die in ik in Rotterdam gebruik niet kan gebruiken in Bergschenhoek. Als ik weer bel wordt er gezegd dat dat geen probleem is om apparatuur uit Rotterdam te gebruiken in Bergschenhoek ( maar sturen wel een retourdoos voor de apparatuur uit Rotterdam.
Iedere keer verschillende antwoorden van de medewerkers, Ja we zoeken het uit en bellen je terug nou echt niet
Waardeloze service van Ziggo niemand schijt te weten hoe het zit of moet ?
Steeds als ik bel dan krijg ik andere antwoorden. De een zegt dat er op adres geen aansluiting zit (Terwijl de vorige bewoners tot 6 maart hier een abonnement hebben gehad) Zelfs de vorige eigenaar bevestigd dat. De ander zegt dat de apparatuur die in ik in Rotterdam gebruik niet kan gebruiken in Bergschenhoek. Als ik weer bel wordt er gezegd dat dat geen probleem is om apparatuur uit Rotterdam te gebruiken in Bergschenhoek ( maar sturen wel een retourdoos voor de apparatuur uit Rotterdam.
Iedere keer verschillende antwoorden van de medewerkers, Ja we zoeken het uit en bellen je terug nou echt niet
Waardeloze service van Ziggo niemand schijt te weten hoe het zit of moet ?