Verhuizen en Ziggo gaat bij mij niet goed samen.
Via de website van Ziggo kan je een verhuizing door geven tenzij je in een ander gebied zit, dan moet je bellen.
Oké na een prima gesprek en een bevestiging via de mail komt goed dacht ik.
Ik hou het forum op de hoogte
Via de website van Ziggo kan je een verhuizing door geven tenzij je in een ander gebied zit, dan moet je bellen.
Oké na een prima gesprek en een bevestiging via de mail komt goed dacht ik.
- Ik krijg twee nieuwe mediaboxen en een nieuwe modem ik heb maar een nieuwe mediabox nodig
- Op de chat dan maar: ja dat is vreemd zo vind de Ziggo medewerker stuurt u de mediabox maar retour. Ik heb er nu drie welke moeten terug? De oude en een nieuwe.
- Oké terug gestuurd.
- Mijn nieuwe mediabox aangesloten wat blijkt ik kan niet meer opnemen of voor en achteruit spoelen
- Op de chat dan maar: ja dat is vreemd! Aldus de ziggo medewerker, wat blijkt: is mijn oude abonnement van ca 10 jaar geleden omgezet naar een nieuw abonnement uw oude abonnement bestaat niet meer, voor 18 euro per maand meer heeft u de zelfe service als voor de verhuizing 18 euro per maand meer betalen omdat ik verhuisd ben. Ik wil graag mijn oude abonnement terug, dat kan niet op de nieuwe mediabox, oké doe mij dan maar mijn oude mediabox teruggeven dan is alles weer zo als het was en ben ik tevreden, oude mediabox teruggeven, dat kan niet, en nu?
- Vervolg van de chat: Ik heb geen abonnement wijziging door gegeven ben alleen maar verhuisd. En nu? Ja we bellen of mailen u binnen 3 dagen, oke waar voor bellen ze mij dan? Om het probleem met u te bespreken oké ik kijk er naar uit.
Ik hou het forum op de hoogte