Verhuizen

Jo61

Forum Gebruiker
Berichten
2
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Verhuizen en Ziggo gaat bij mij niet goed samen.

Via de website van Ziggo kan je een verhuizing door geven tenzij je in een ander gebied zit, dan moet je bellen.
Oké na een prima gesprek en een bevestiging via de mail komt goed dacht ik.
  1. Ik krijg twee nieuwe mediaboxen en een nieuwe modem ik heb maar een nieuwe mediabox nodig
  2. Op de chat dan maar: ja dat is vreemd zo vind de Ziggo medewerker stuurt u de mediabox maar retour. Ik heb er nu drie welke moeten terug? De oude en een nieuwe.
  3. Oké terug gestuurd.
  4. Mijn nieuwe mediabox aangesloten wat blijkt ik kan niet meer opnemen of voor en achteruit spoelen
  5. Op de chat dan maar: ja dat is vreemd! Aldus de ziggo medewerker, wat blijkt: is mijn oude abonnement van ca 10 jaar geleden omgezet naar een nieuw abonnement uw oude abonnement bestaat niet meer, voor 18 euro per maand meer heeft u de zelfe service als voor de verhuizing 18 euro per maand meer betalen omdat ik verhuisd ben. Ik wil graag mijn oude abonnement terug, dat kan niet op de nieuwe mediabox, oké doe mij dan maar mijn oude mediabox teruggeven dan is alles weer zo als het was en ben ik tevreden, oude mediabox teruggeven, dat kan niet, en nu?
  6. Vervolg van de chat: Ik heb geen abonnement wijziging door gegeven ben alleen maar verhuisd. En nu? Ja we bellen of mailen u binnen 3 dagen, oke waar voor bellen ze mij dan? Om het probleem met u te bespreken oké ik kijk er naar uit.
Wie herkent dit probleem en hoe is dat opgelost?

Ik hou het forum op de hoogte
 
Ik had een alles in een met opnemen en voor en achteruit spoellen voor 49 euro gelijk aan compleet. En ik krijg start.
Ik snap dat er dingen veranderen maar wat mij frustreerd is dat niemand van Ziggo iets heeft gezegd of je een aanbieding doet.
 
Dan kan de €18 verhoging kloppen want alles in 1 Complete kost €67,50. Waarschijnlijk had je nog een oud pakket en omdat je naar een ander gebied ging verhuizen kreeg je een nieuw abo en ben je de oude dus kwijt. Zeer waarschijnlijk had dat toch wel gebeurt omdat ze alle oude pakketten aan het omzetten zijn. Als je de verhoging niet wil krijg je Start voor €52 zonder opnemen etc
 
Hij krijgt Start (neem aan Tv Start) zegt hij. Daar zit inderdaad geen opnemen bij en normaal gesproken ook nog geen Next. Misschien kan @Webcare Ziggo dit oppikken.
 
Toch vreemd, verhuizen naar een andere plaats binnen het voorzieningsgebied van Ziggo. Mogelijk dat het van fUPC naar fZiggo of andersom is, maar dat zou volgens mij totaal geen probleem mogen zijn, eventueel een ander modem en klaar. Let wel, technisch lijkt dat naar ik lees ook niet een probleem te zijn, het is dus slechts administratief. Ik constateer hier toch wel een zekere starheid en een gebrek aan de door Ziggo zelf zo geprezen klantvriendelijkheid. Waarom kan in die gevallen niet eenvoudig het huidige abonnement gecontinueerd worden, leg dat eens uit!
 
Ik had een alles in een met opnemen en voor en achteruit spoellen voor 49 euro gelijk aan compleet. En ik krijg start.
Ik snap dat er dingen veranderen maar wat mij frustreerd is dat niemand van Ziggo iets heeft gezegd of je een aanbieding doet.

Om goed en volledig antwoord te kunnen geven op je bericht wil ik wel graag met je meekijken naar je specifieke situatie. Wil je mij een privebericht sturen met daarin je postcode + huisnummer + laatste 3 cijfers van je IBAN? Dan kan ik de hele situatie voor je bekijken en uitleggen.

Alvast bedankt!

. Waarom kan in die gevallen niet eenvoudig het huidige abonnement gecontinueerd worden, leg dat eens uit!

Na de fusie met Ziggo en UPC zijn veel dingen gelijk getrokken. Administratief maakt het voor veel dingen niet uit in welk gebied je woont. Echter is het netwerk fysiek nog niet overal gelijk. Dit is een klus die enkele jaren duurt. Wij zijn in het hele land bezig met onderhoudswerkzaamheden om alles hetzelfde te maken in ons netwerk. Dit heeft niets te maken met starheid.
 
Lees even de voorwaarden van Ziggo staat niets over veranderen pakket met extra kosten bij verhuizing
 
Na de fusie met Ziggo en UPC zijn veel dingen gelijk getrokken. Administratief maakt het voor veel dingen niet uit in welk gebied je woont. Echter is het netwerk fysiek nog niet overal gelijk. Dit is een klus die enkele jaren duurt. Wij zijn in het hele land bezig met onderhoudswerkzaamheden om alles hetzelfde te maken in ons netwerk. Dit heeft niets te maken met starheid.
Klopt, maar als ik het zo lees is dat (de techniek) het probleem helemaal niet. Het lijkt hier meer op starheid van de organisatie.
 
Na de fusie met Ziggo en UPC zijn veel dingen gelijk getrokken. Administratief maakt het voor veel dingen niet uit in welk gebied je woont. Echter is het netwerk fysiek nog niet overal gelijk. Dit is een klus die enkele jaren duurt. Wij zijn in het hele land bezig met onderhoudswerkzaamheden om alles hetzelfde te maken in ons netwerk. Dit heeft niets te maken met starheid.
Als je de helpdesk belt en je hebt pech dat je iemand aan de lijn krijgt die alleen verstand van het voormalig ziggo gebied te hebben en je niet kan helpen mag je weer opnieuw in de wachtrij en vervolgens wordt er opgehangen dan ben je niet blij. Administratief is Ziggo ook nog niet 1 bij de helpdesk.
 
Terug
Bovenaan