Remy1974
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2
Wat een ongelofelijk drama! Wij zijn drie weken geleden verhuisd van Haarlem naar IJmuiden. Ruim op tijd aangegeven en keurig een mail "wij verhuizen met u mee".
Realiteit blijkt anders. Factuuradres is verhuisd. Installatieadres dus niet. Afgelopen drie weken ruim 20 uur aan de lijn gehangen met alle afdelingen maar er is dus geen één iemand die het even kan regelen. Nieuwe modems, mediabox, vele apparaten retour. Niet helpt.
Uiteindelijk afgelopen donderdag kwam het idee boven bij iemand om het huidige op de zeggen en een nieuw pakket aan te vragen. Gedaan. Geen track and trace code. In de bestellingen gekeken en jawel, wordt verzonden naar oud adres. Vandaag gebeld. Iemand opnieuw een een order aangemaakt en jawel weer naar oud adres. Nu is de instructie om te wachten op een track and trace code en deze snel bij postnl te wijzigen. Wat een hopeloos bedrijf. Als het werkt prima, maar bij dit is het een groot drama.
Nog steeds geen internet terwijl de kinderen online moeten werken en je de deur niet meer uit mag!
Realiteit blijkt anders. Factuuradres is verhuisd. Installatieadres dus niet. Afgelopen drie weken ruim 20 uur aan de lijn gehangen met alle afdelingen maar er is dus geen één iemand die het even kan regelen. Nieuwe modems, mediabox, vele apparaten retour. Niet helpt.
Uiteindelijk afgelopen donderdag kwam het idee boven bij iemand om het huidige op de zeggen en een nieuw pakket aan te vragen. Gedaan. Geen track and trace code. In de bestellingen gekeken en jawel, wordt verzonden naar oud adres. Vandaag gebeld. Iemand opnieuw een een order aangemaakt en jawel weer naar oud adres. Nu is de instructie om te wachten op een track and trace code en deze snel bij postnl te wijzigen. Wat een hopeloos bedrijf. Als het werkt prima, maar bij dit is het een groot drama.
Nog steeds geen internet terwijl de kinderen online moeten werken en je de deur niet meer uit mag!