• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Verhuisdrama


Remy1974

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2020
Berichten
2
Wat een ongelofelijk drama! Wij zijn drie weken geleden verhuisd van Haarlem naar IJmuiden. Ruim op tijd aangegeven en keurig een mail "wij verhuizen met u mee".
Realiteit blijkt anders. Factuuradres is verhuisd. Installatieadres dus niet. Afgelopen drie weken ruim 20 uur aan de lijn gehangen met alle afdelingen maar er is dus geen één iemand die het even kan regelen. Nieuwe modems, mediabox, vele apparaten retour. Niet helpt.
Uiteindelijk afgelopen donderdag kwam het idee boven bij iemand om het huidige op de zeggen en een nieuw pakket aan te vragen. Gedaan. Geen track and trace code. In de bestellingen gekeken en jawel, wordt verzonden naar oud adres. Vandaag gebeld. Iemand opnieuw een een order aangemaakt en jawel weer naar oud adres. Nu is de instructie om te wachten op een track and trace code en deze snel bij postnl te wijzigen. Wat een hopeloos bedrijf. Als het werkt prima, maar bij dit is het een groot drama.
Nog steeds geen internet terwijl de kinderen online moeten werken en je de deur niet meer uit mag!
 

Cool1946

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2006
Berichten
129
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Je noodkreet heb ik ook even op de Ziggo Community neergezet.
Sterkte en snelle hulp toegewenst.
 
Topicstarter
Topicstarter
Remy1974

Remy1974

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2020
Berichten
2
Dank. Ben normaal best tevreden over Ziggo maar dit is echt drama. Iets met oud UPC naar oud Ziggo. En ze willen wel een monteur sturen maar dat kan ook niet want die gaat dan naar het oude adres. Elke keer bellen maar er is er geen één die alles kan oplossen. Technische dienst, administratie, crossmove (oid), verkoop... Allemaal vinden het vervelend en doen vast hun best maar wat een log apparaat is dat Ziggo.
 

Cool1946

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2006
Berichten
129
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC

rechts onderin kun je chat aanklikken
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
979
Wat een ontzettend waardeloze situatie, @Remy1974 :( Bij een verhuizing tussen voormalig UPC en (voormalig) Ziggo gebied komt er vaak net even iets meer kijken inderdaad. In bijna alle gevallen gaat dat goed, maar nu lijkt het erop dat alles wát mis kan gaan, ook mis gaat bij je.

Ik weet niet of je in de tussentijd ook op een andere manier contact met ons hebt gezocht en ook niet wat er op dit moment lopende is, maar ik duik hier uiteraard heel graag voor je in. Stuur me daarvoor een privébericht met je beide adresgegevens en huidige stand van zaken.

@KroontjesPen & @Cool1946, bedankt voor de heads-up! :-)