• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Verdwijnen ESPN op 421, 422 en 423


Vraag

Dick Rood

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2021
Berichten
6
Sinds een week is de sportzender ESPN op 421, 422 en 423 uit mijn abonnement verdwenen. Reeds een aantal keren gebeld, maar niets hielp. Vanmorgen (8 april) weer gebeld en ik kreeg te horen dat ze er niets aan konden doen. Wel kan er een monteur gestuurd worden, die ik dan wel moet betalen. ????????? Ik heb gezegd dat ik een abonnement afneem van Ziggo, Ziggo die niet levert en dan moet ik betalen????? Wat is dat voor onzin??? Heeft iemand anders dit ook wel eens meegemaakt?
 

xray79

Product Tester
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
969
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
denk dat een monteur weinig kan doen. Ik neem aan dat de kanalen wel op je Mediabox XL/Next staan, maar dan op zwart met de boodschap sluit een abbo af? Dan even controleren waar het fout gaat met je abbo bij ESPN.
 

tichel

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Berichten
1.595
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Als je in de regio Driebergen of Veenendaal woont dan is op 9 maart 2021 de analoge tv afgeschakeld.
Drie weken later worden dan de frequenties aangepast.
09/03 Driebergen
09/03 Veenendaal

Ga naar kanaal 800 en doe wat daar staat.
 
Topicstarter
Topicstarter
D

Dick Rood

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2021
Berichten
6
De kanalen staan inderdaad op de mediabox XL/Next, met idd het scherm op zwart met de boodschap sluit een abbo af.
Bij Ziggo kreeg ik te horen dat ze kunnen zien dat ik de zenders hoor te ontvangen, maar niets kunnen doen. ?????? Behalve dan een monteur sturen die ik wel moet betalen.
 

Gooffy

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2009
Berichten
204
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Monteur gaat niets oplossen, het is geen hardware probleem maar het probleem zit bij ZIggo, probeer eens via de webside een chat op te starten bij de afdeling verkoop, daar worden de extra diensten aangeboden en hun kunnen waarschijnlijk wat meer voor je betekenen.
Bellen met de verkoop afdeling kan natuurlijk ook.
 

michieldejong

Quality Member
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
1.587
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik neem aan dat je de basisstappen wel doorlopen hebt: box even van de stroom af halen, checken onder Netwerk->Diagnostiek of alles OK is.
Doen de zenders het wel in Ziggo Go?
Misschien kun je een berichtje sturen naar @Webcare Ziggo