• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Verdere uitrol Horizon software-update H3 (1b-3069.014.5x)


lessram

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Berichten
270
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Creative Solution zei:
Diagnostiek 7.20.0.
Zeker weten?
Ik heb 7.19.2
en bij mij heet het gewoon "TV Gemist"
 

totaal

Product Tester
Lid geworden
20 mei 2011
Berichten
10.421
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hier ook 7.20.0. en tv gemist. Voorheen ook Herstart TV
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.831
Ziggo
Geen Producten
lessram zei:
Zeker weten?
Ik heb 7.19.2
en bij mij heet het gewoon "TV Gemist"
Ik had het dan ook over v7.19.0 met Herstart TV. In v7.19.2 zal het dan opgelost zijn...
 

totaal

Product Tester
Lid geworden
20 mei 2011
Berichten
10.421
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Creative Solution zei:
Ik had het dan ook over v7.19.0 met Herstart TV. In v7.19.2 zal het dan opgelost zijn...
Schijnbaar wel:
lessram zei:
Zeker weten?
Ik heb 7.19.2
en bij mij heet het gewoon "TV Gemist"
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.831
Ziggo
Geen Producten
Echt? Bevestiging van wat ik al zei. Super bedankt!
 

wappie

Product Tester
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
853
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ook Gelderland heeft de update ontvangen. Ik zag het gisteren. Wilde wat weggooien en kreeg een andere menu indeling. Na controle bleek het de nieuwe software versie te zijn. Ben benieuwd.
 

herian10

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2006
Berichten
142
heeft er iemand al een oplossing voor de verkeerde software 7.19
heb een berichtje gestuurd niks van gehoord
 

Erik22665

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2012
Berichten
110
In Gelderland ook !!!!

Ja, in Gelderland is het doorgevoerd.
Maar ná de update zat de box muurvast. Geen beeld alleen maar "even geduld a.u.b.".
Na heel lang gewacht te hebben, de hele nacht, toch maar eens contact opgenomen met webcare van UPC.

De box is op afstand uitgelezen en met wat heen-en-weer gechat te hebben kwamen we tot
de conclusie dat de box deze update niet aankon. Het is ook al een ouwetje, eentje uit de beginjaren van Horizon. Wij zijn één van de eerste gebruikers. Tot op de dag van vandaag geheel tevreden!

Ook nu zal dit weer compleet en goed worden opgelost. !!

Dank Anne, Cas en Remon !

Ik laat snel weten of alles goed is gegaan.....
 

wappie

Product Tester
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
853
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik heb 7.19.2 en geen 7.20. Wat ik niet helemaal snap waarom niet elke box automatisch 7.20 krijgt bij de software update. Overgens totaal geen problemen met de nieuwe software.