Onze ervaring past hierbij. Al jaren worden wij bestookt met 5-10 ongevraagde emails per dag. Vorige week werd ik verleid om over te stappen naar Ziggo zakelijk maar dat heb ik vervolgens teruggedraaid omdat ik na bedenktijd anders besloot. Het gevolg was dat mijn account 1 dag zakelijk was en wat denk je: geen spam op die dag. De dag erna begon de ellende gewoon weer. Daarom veronderstel ik dat het niet een kwestie is van niet kunnen, maar van niet willen bij Ziggo.Wat een gezwets op niks af.... Jullie weten dondersgoed over wat voor shit-mails deze discussie is begonnen en wat voor mails bedoelt worden. Uitleg geven over een totaal niets ter zake doende bekende persoon die geld voor zijn terugreis wou hebben, heeft hier totaal niets mee te maken. Het gaat er om dat het zogenaamd 'zelflerende' spamfilter van Ziggo vanaf een jaar geleden allerlei shit doorlaat die door andere providers bij voorbaat al als spam gemarkeerd wordt. Dat jij dit niet hebt, good for you! Maar zoals je hier kan lezen zijn er een hoop mensen die exact hetzelfde probleem hebben, dezelfde mails krijgen en er ook sinds een jaar al doodziek van worden. Ik krijg haast de neiging om te denken dat iemand binnen Ziggo emailadressen heeft verkocht aan 'criminele' spammers.