Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
valt mij soms ook wel op ja.
telkens als er weer eens "werkzaamheden" zijn geweest lijken de marges voor ontvangst weer krapper te zijn geworden.
eigenlijk al sinds het samengaan met upc is het er op het ziggo netwerk niet stabieler op geworden.
0 fouten in de correctie en toch haperingen in beeld.
Hoewel het altijd kan zijn dat het signaal zwak aangeleverd wordt doordat je kabel in de straatkast misschien niet helemaal goed zit oid, liggen glitches meestal aan de situatie in huis (te controleren door je ontvanger met een goede coax eens direct op de aansluiting aan te sluiten). Zijn ze er dan niet meer dan is er toch iets bij jezelf wat het veroorzaakt (en hoeft niet perse de bekabeling te zijn, kan ook pluggen/splitter/versterker of AOP zijn). Ik heb zelfs op zolder na een kabel van 30 meter (en diverse splitters naar 3 kamers) prima ontvangst zonder glitches. Kijk voor wat tips eens naar https://ziggoforum.nl/topics/90406/page-17#post-1203810
Weet je zeker dat alles goed is (of heb je ook glitches als je de ontvanger direct op het AOP aansluit) bel dan Ziggo voor een gratis monteur en het wordt voor eens en altijd opgelost.