Veel glitches op Ziggo zenders.

edbe

Forum Gebruiker
Berichten
438
Digitale TV
  1. Ziggo
sinds 2 dagen heb ik veel last van glitched's op Ziggo tv zenders....
(en voor de Ziggo's medewerkers, NEE ligt niet aan mijn coax kabel)
 
heb het sinds een aantal dagen via kanaal 150, Netflix. Alleen aant begin, daarna loopt het goed, maar is wel irritant
 
valt mij soms ook wel op ja.
telkens als er weer eens "werkzaamheden" zijn geweest lijken de marges voor ontvangst weer krapper te zijn geworden.
eigenlijk al sinds het samengaan met upc is het er op het ziggo netwerk niet stabieler op geworden.
0 fouten in de correctie en toch haperingen in beeld.
 
Inderdaad bovenstaand komt de laatste dagen uit het niets opeens lichte storingen..

En dit ligt niet aan mijn bekabeling ;D
 
man man man, wat een drama bij Ziggo, steeds meer zenders met glitchen....
 
Helaas moet ik constateren dat ik hier ook last van heb, dat gerotzooi bij ziggo gaat me steeds meer vervelen.
 
Hoewel het altijd kan zijn dat het signaal zwak aangeleverd wordt doordat je kabel in de straatkast misschien niet helemaal goed zit oid, liggen glitches meestal aan de situatie in huis (te controleren door je ontvanger met een goede coax eens direct op de aansluiting aan te sluiten). Zijn ze er dan niet meer dan is er toch iets bij jezelf wat het veroorzaakt (en hoeft niet perse de bekabeling te zijn, kan ook pluggen/splitter/versterker of AOP zijn). Ik heb zelfs op zolder na een kabel van 30 meter (en diverse splitters naar 3 kamers) prima ontvangst zonder glitches. Kijk voor wat tips eens naar https://ziggoforum.nl/topics/90406/page-17#post-1203810

Weet je zeker dat alles goed is (of heb je ook glitches als je de ontvanger direct op het AOP aansluit) bel dan Ziggo voor een gratis monteur en het wordt voor eens en altijd opgelost.
 
Ik heb al glitches en artifacts sinds de update die weer eens een downgrade blijkt te zijn...
 
Terug
Bovenaan