Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik zit al c.a. 27 jaar bij upc/ziggo en in het verleden heb ik dit probleem ook een keer gehad, zat in een transportstream van 4 zenders en precies die waar het voetbalkanaal ook in zit dus dat was balen,
kon toen op mijn samsung tv zien dat de bitradewaarde niet constant was, van 0.0 naar 0.4 en daar tussenin, monteur die kwam meten constateerde dit ook, volgende dag een andere monteur die in de wijkkast kwam meten en gelijk een nieuwe versterker heeft geplaats en toen was het probleem verholpen.
Bij mij werd het ook steeds erger en dan met name bij Netflix. Was haast niet meer te bekijken. Heb de Mediabox naar fabrieksinstellingen teruggezet en er geen problemen meer mee.
Ik heb het een paar jaar geleden gehad bij een Cisco decoder. Één transportstream stoorde en dit verergerde steeds meer. Het lag daar aan een van de ingebouwde decoders die stuk aan het gaan was. De Cisco had twee decoders voor transportstreams, één voor het opnemen en één voor het kijken. De zenders uit die gestoorde transportstream kon ik dan wel perfect kijken als ik opnam en direct de opname bekeek.
Dit probleem komt bij ons niet bekend voor. Alle signalen komen vanuit dezelfde bron, dus als het een algemeen probleem zou zijn dan hadden we al heel wat meer meldingen moeten hebben gehad. Is niet het geval. Indien je problemen ervaart en zeker weet dat het niet aan de bekabeling ligt, dan kunnen we alleen nog een monteur langs laten komen. Stuur hiervoor een privébericht met je postcode+huisnummer en een (korte) toelichting.