• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Veel glitches op Ziggo zenders.


edbe

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2009
Berichten
387
Ziggo
Televisie
sinds 2 dagen heb ik veel last van glitched's op Ziggo tv zenders....
(en voor de Ziggo's medewerkers, NEE ligt niet aan mijn coax kabel)
 

kokkie44

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2010
Berichten
278
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Heb ik ook hier in Rijswijk.Heel vervelend.
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.069
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
heb het sinds een aantal dagen via kanaal 150, Netflix. Alleen aant begin, daarna loopt het goed, maar is wel irritant
 

marans

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2011
Berichten
948
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
valt mij soms ook wel op ja.
telkens als er weer eens "werkzaamheden" zijn geweest lijken de marges voor ontvangst weer krapper te zijn geworden.
eigenlijk al sinds het samengaan met upc is het er op het ziggo netwerk niet stabieler op geworden.
0 fouten in de correctie en toch haperingen in beeld.
 

Tempus

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
Berichten
211
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Inderdaad bovenstaand komt de laatste dagen uit het niets opeens lichte storingen..

En dit ligt niet aan mijn bekabeling ;D
 
Topicstarter
Topicstarter
edbe

edbe

Forum Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2009
Berichten
387
Ziggo
Televisie
man man man, wat een drama bij Ziggo, steeds meer zenders met glitchen....
 

rcs

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
2.434
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Helaas moet ik constateren dat ik hier ook last van heb, dat gerotzooi bij ziggo gaat me steeds meer vervelen.
 

m-snel

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2009
Berichten
228
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Hoewel het altijd kan zijn dat het signaal zwak aangeleverd wordt doordat je kabel in de straatkast misschien niet helemaal goed zit oid, liggen glitches meestal aan de situatie in huis (te controleren door je ontvanger met een goede coax eens direct op de aansluiting aan te sluiten). Zijn ze er dan niet meer dan is er toch iets bij jezelf wat het veroorzaakt (en hoeft niet perse de bekabeling te zijn, kan ook pluggen/splitter/versterker of AOP zijn). Ik heb zelfs op zolder na een kabel van 30 meter (en diverse splitters naar 3 kamers) prima ontvangst zonder glitches. Kijk voor wat tips eens naar https://ziggoforum.nl/topics/90406/page-17#post-1203810

Weet je zeker dat alles goed is (of heb je ook glitches als je de ontvanger direct op het AOP aansluit) bel dan Ziggo voor een gratis monteur en het wordt voor eens en altijd opgelost.
 

hutjeflut

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Berichten
660
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Ik heb al glitches en artifacts sinds de update die weer eens een downgrade blijkt te zijn...