• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Update Ziggo Go app (Windows 10) v1.2.3.0 – 2.2.3.15084


CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
n.a.v. bericht #11: dit scherm heb ik niet en ook het versienr niet!! (is dat toevallig een nieuwere versie?). Wel kan ik op mijn tablet en gsm (beide Anfroid) het versienr zien: 2.3.20 (14503), maar niet zo'n scherm. Het gaat mij nu om de vraag: waar vind ik het versienr in de Ziggo app op mijn pc? (ook niet zo'n scherm als in bericht #11).
Verwijder dan even de app en download de app weer uit de Store... op de PC zou je nu toch echt wel v1.2.3.0-2.2.3.15084 moeten hebben. En ook de vorige versie zag er precies zo uit. Dus ik weet niet welke app jij hebt?

Downloadlocatie ZiggoGo-app -> https://www.microsoft.com/nl-nl/store/p/ziggo-go/9nblggh530mn
 

harwil

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2015
Berichten
62
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Sorry, zag het te laat. In bericht #11 is dat de nieuwe versie en die heb ik nog niet. Blijft over dat ik het versienr niet kan vinden in de oude app op de pc. Ik wacht dan maar op de nieuwe versie.
 

harwil

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2015
Berichten
62
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
n.a.v. bericht #22: ga ik doen en bedankt voor de tip. Zal aangeven of het gelukt is.
 

harwil

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2015
Berichten
62
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Het is gelukt om de nieuw app te inst. Echter moet het opstarten via een icoon op het bureaublad. Geen probleem. De oude app start ik op in de browser (ZiggoGo.nl of i.d.). Dus er valt niets te verwijderen, behalve in de favorietenbalk van de browser (Edge).
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Maar dit hele topic gaat over de app en niet over de site ;)
Geeft niet dat je het over de site hebt/had, alleen dan kan er wel veel verwarring ontstaan.
 
Laatst bewerkt:

harwil

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2015
Berichten
62
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Sorry dat ik het over de site had!? In ieder geval bedankt voor de hulp.
 

JohnX

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
230
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Mbt bericht #9, dat probleem is opgelost en nu zie je wel weer juiste programma en tijdstip bij live tv kijken. Mocht dat bij jou niet het geval zijn, dan horen we dat graag.
Bedankt voor de terugkoppeling. Zoals CreativeS en Dynabite ook al melden: het lijkt nog niet opgelost. Ik heb de app op twee laptops draaien. Op beide geven ze onder Nu live slechts sporadisch de juiste tijd aan en zie je dus ook het oranje voortgangsbalkje. Bij de overgrote meerderheid van de programma's echter, staat de tijd nog steeds fout (zie bovenstaande screenshots). Ik heb ook op beide laptops de apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat mocht niet baten.

Overigens speelt ook nog steeds het "hangen"-probleem. Een pas geïnstalleerde app gaat in het begin als een speer, maar hoe vaker je het gebruikt, hoe slechter het gaat draaien. Uiteindelijk wordt de tv-gids niet meer geladen en blijft eeuwig op "laden" staan.
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
680
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Edit: bij nader inzien blijkt dat de info en tijden voor sommige zenders inderdaad kloppen (bv Crime en rtl4) Dus JohnX had helemaal gelijk.
 
Laatst bewerkt:

Devil-Strike.net

Quality Member
Lid geworden
20 aug 2002
Berichten
16.356
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ging even goed met de update en epg info op de app, maar sinds vanavond weer alle epg info weg in de app en dus geen replay tv etc.