Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo. Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!
Mijn telefoon een Samsung J5 (2016) heeft een operating system upgrade gekregen.
Android 6.0 maar 7.1.
Nu wil live kannal 14 met Voetbal niet meer opscalen naar HD.
Kon geen rugnummer meer herkenen.
Op me Telefoon nu ook maar terug van 2.3.21. naar 2.3.20.
Daar gaat het wel goed.
Ben ik de enige die op een Andriod apparaat naar Ziggo Go kijkt.
We zijn onszelf ervan bewust dat het niet op ieder toestel goed wordt weergegeven, we werken aan een oplossing, naar verwachting zal dit met komende update(s) worden verholpen.
Gisteren gezien dat er ondertussen al een versie 2.3.25 is.
(Ik had auto-update uitgezet.)
Deze werkt tot nu toe zonder problemen op mijn android Box en Telefoon.
Ik zie in de Google Appstore heel veel reacties (wel heel veel slechte) maar de app wordt dus wel gebruikt.
- Met deze nieuwe update kan deze app vanaf 1 april 2018 tijdens een tijdelijk verblijf in een andere EU-lidstaat op dezelfde manier worden gebruikt met een internetverbinding als in Nederland. Dit geldt voor live tv zenders die buitenshuis te kijken zijn, Replay en Movies & Series (XL).
Weet iemand hier waarom op mijn iPhone ik de app wel naar de background kan plaatsen en gebruik maken van de telefoon terwijl hij netjes via Airplay blijft streamen naar m'n TV maar op de iPad lukt dit niet? daar stopt de stream meteen als ik switch.
Een andere vraag rond het 'zappen' waarom update bijvoorbeeld niet in de app het gedeelte van welke programma's er bezig zijn als je een zender aan hebt staan.. ? dit zorgt ervoor dat je eerst 'terug' moet kiezen (dan stopt je zender) om te zien welke programma's er nu waar bezig zijn.