• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

UPC dig. telefonie. Een gebed zonder einde?


krek

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2004
Berichten
103
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Heb nu een dubbel probleem, al meer dan een week heb ik geen digitale telefonie meer, chello is mijn account kwijt en vandaag heb ik mijn gratis telefoon gehad.
Wat moet ik nu met een telefoon als ik geen account mee heb. ;D ;D ;D
 
Topicstarter
Topicstarter
R

ripped

krek zei:
Heb nu een dubbel probleem, al meer dan een week heb ik geen digitale telefonie meer, chello is mijn account kwijt en vandaag heb ik mijn gratis telefoon gehad.
Wat moet ik nu met een telefoon als ik geen account mee heb. ;D ;D ;D

Ja ik zal een klacht gaan indienen, en dit bij de helpdesk aankaarten wat het probleem is, zorg ervoor dat je geld per dag terug krijgt, succes!
 

Ruud2112

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Berichten
32
;D die telefoon kun je bij mij kwijt, ik loop er al een tijdje om te zeuren bij helpdesk. Elke keer "Wat raar meneer, die telefoon had u allang moeten hebben. Ik zet u opnieuw op de lijst binnen 3 weken heeft u hem thuis". Nou afgelopen vrijdag (10 juni) was dus de 4e keer dat ik hem zou hebben moeten ontvangen en ....... inderdaad wederom niets :9
 
Topicstarter
Topicstarter
D

dutchphoto

krek zei:
Heb nu een dubbel probleem, al meer dan een week heb ik geen digitale telefonie meer, chello is mijn account kwijt en vandaag heb ik mijn gratis telefoon gehad.
Wat moet ik nu met een telefoon als ik geen account mee heb. ;D ;D ;D

Een kennis van mij heeft 13 dagen zonder Internet gezeten. Toen hij ze vertelde dat hij z'n abo ging opzeggen, zeiden ze dat ie dat dan maar moest doen. Hij zit nu bij demon-adsl.
 

Lytse Pier

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2005
Berichten
1.804
Maar zo kan het ook :

https://www.webwereld.nl/articles/35985

Klanten @Home Telefonie bellen gratis

Zaterdag 25 juni 2005, 12:54 - Essent Kabelcom heeft aanloopproblemen met de nieuwe @Home Telefonie dienst. Huidige klanten mogen gratis van de dienst gebruik maken.

Essent verklaart vrijdag dat de service zo snel groeit dat zij 'het kwaliteitsniveau niet kan garanderen'. Nieuwe abonnementsaanvragen worden niet ingewilligd en bestaande klanten kunnen voorlopig gratis gebruik maken van de dienst. Het betaalde abonnementsgeld wordt verrekend met toekomstige facturen. Een aantal klanten blijkt een slechte verbinding te ondervinden die tevens minder betrouwbaar is. Zodra de aanloopproblemen zijn verholpen, moeten de klanten weer gaan betalen.

De website van Essent Kabelcom blijkt nog niet te zijn aangepast. Op de website staat dat @Home Telefonie beschikbaar is voor 'bestaande @Home Internet abonnees in Zwolle en Tilburg.' De website van @Home is wel aangepast.
 
Topicstarter
Topicstarter
D

dutchphoto

Lytse Pier zei:
Maar zo kan het ook :

https://www.webwereld.nl/articles/35985

Klanten @Home Telefonie bellen gratis

Zaterdag 25 juni 2005, 12:54 - Essent Kabelcom heeft aanloopproblemen met de nieuwe @Home Telefonie dienst. Huidige klanten mogen gratis van de dienst gebruik maken.

Essent verklaart vrijdag dat de service zo snel groeit dat zij 'het kwaliteitsniveau niet kan garanderen'. Nieuwe abonnementsaanvragen worden niet ingewilligd en bestaande klanten kunnen voorlopig gratis gebruik maken van de dienst. Het betaalde abonnementsgeld wordt verrekend met toekomstige facturen. Een aantal klanten blijkt een slechte verbinding te ondervinden die tevens minder betrouwbaar is. Zodra de aanloopproblemen zijn verholpen, moeten de klanten weer gaan betalen.

De website van Essent Kabelcom blijkt nog niet te zijn aangepast. Op de website staat dat @Home Telefonie beschikbaar is voor 'bestaande @Home Internet abonnees in Zwolle en Tilburg.' De website van @Home is wel aangepast.

Moraal van deze off-topic posting?
 

Lytse Pier

Forum Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2005
Berichten
1.804
Ja, deze is lekker on-topic ;D :
dutchphoto zei:
Een kennis van mij heeft 13 dagen zonder Internet gezeten. Toen hij ze vertelde dat hij z'n abo ging opzeggen, zeiden ze dat ie dat dan maar moest doen. Hij zit nu bij demon-adsl.

dutchphoto zei:

Moraal ?
Hopelijk neemt UPC een voorbeeld aan @Home, maar zal wel niet ... :(
 
Topicstarter
Topicstarter
F

Francszzz

Die hele dig tel blijft k*t met peren! Wegegooid geld. Dan maar iets meer kwijt voor kwaliteit. Bij UPC wordt je genaaid.
 
Topicstarter
Topicstarter
E

Edgar

;D Misschien had UPC eerst in de leer moeten gaan bij KPN voordat ze aan telefonie begonnen.

Telefonie kun je beter aan de Pro`s overlaten zou ik zeggen.