Ik heb de Box opnieuw opgestart en ik heb de fabrieks instellingen maar weer eens geprobeerd. ik hoop toch echt dat het daarmee opgelost is. Zou het kunnen dat de HDD niet goed is? Er word hier wel veel opgenomen, bekeken, en weer gewist. Ik krijg steeds meer het idee dat alle problemen die iedereen voorheen had en ik niet die ik die langzaam hier krijg. Ik vind het niet normaal dat elke keer als er een update is geweest je de box terug naar fabrieks instellingen moet zetten. Kun je je voorstellen dat elke keer je een update hebt op je telefoon hebt gehad je de hele telefoon moet resetten anders werkt het niet goed

? Rare software gebruiken ze bij UPC. Het is een Samsung product en ik vraag mezelf dan af, de mensen die dit product hebben aangeschaft in de winkel, moeten die ook elke keer alles terug zetten naar fabrieks instellingen. Ik denk zelf van niet, want niemand zou daarna nog zo'n product kopen van samsung.
Deze onzin moet nu toch echt snel verbeteren net als wat er bij Radar belooft is anders kap ik weet met UPC voor de 2e keer.