• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Uitrollen nieuwe software Brabant versie: 1b-267.03.11_V1.28_16777523


melvintje

Product Tester
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
3.749
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
johnny78 zei:
Ik geloof zelf ook niet dat het aan de box zelf ligt maar meer aan de software van UPC.
Ik ben van mening dat de software te zwaar is voor de hardware. Het is alsof je met een ferrari rond rijd met de motor van een volkswagen kever uit 1970. Het ziet er mooi uit maar het motortje trekt het niet goed.
Klopt. Dat vermoeden heb ik ook. Alleen UPC begrijp het niet
 

johnny78

Forum Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
48
melvintje zei:
Klopt. Dat vermoeden heb ik ook. Alleen UPC begrijp het niet
Zover ik weet heeft de box een 1Ghz atom processor, in mijn oude galaxy S2 zit een snellere processor, 1.2 Dual core. nu is dat niet te vergelijken met de atom maar toch.
 

melvintje

Product Tester
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
3.749
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Is eigenlijk ook niet te verglijken, de dual-core van de S2 is een ARM core, de atoom niet

Maar dat neemt niet weg dat de atom te traag is om alles te kunnen bijbenen, vooral voor deze interface die blijkbaar te zwaar is
 

johnny78

Forum Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
48
melvintje zei:
Is eigenlijk ook niet te verglijken, de dual-core van de S2 is een ARM core, de atoom niet

Maar dat neemt niet weg dat de atom te traag is om alles te kunnen bijbenen, vooral voor deze interface die blijkbaar te zwaar is
Klopt precies, probeer maar eens windows 7 te draaien op een pentuim 2, het zal wel gaan maar het houd niet over. misschien klopt deze vergelijking beter ;D
 

melvintje

Product Tester
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
3.749
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Daarom, we wachten af, nu aangezien dit naar voor komt

https://ziggoforum.nl/topics/52477/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

TedZero

Product Tester
Lid geworden
19 jun 2009
Berichten
697
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hardware of firmware, idd, maar ik denk steeds meer dat de UPC-kant van het verhaal ook een grote rol speelt, m.a.w., de hardware en software in hun netwerk. Waarom? Driekwart jaar geleden "nieuwe" "oude" box gekregen: in het begin toch steeds weer kleinere problemen, zoals vastlopers, rare dingen bij on demand, soms weer beeldstoringen, enz., enz. Nu: al maanden lang niet meer hoeven herstarten, niets. Ergo, kennelijk is ook het UPC-netwerk opgewaardeerd.

melvintje zei:
Daarom, we wachten af, nu aangezien dit naar voor komt
Dat kun je dus vergeten, want zoals elders al gemeld, wordt dat hier niet uitgerold.
 

melvintje

Product Tester
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
3.749
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Klopt daar daar kwam ik achteraf achtrr ja
 

johnny78

Forum Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
48
johnny78 zei:
Ik heb de Box opnieuw opgestart en ik heb de fabrieks instellingen maar weer eens geprobeerd. ik hoop toch echt dat het daarmee opgelost is. Zou het kunnen dat de HDD niet goed is? Er word hier wel veel opgenomen, bekeken, en weer gewist. Ik krijg steeds meer het idee dat alle problemen die iedereen voorheen had en ik niet die ik die langzaam hier krijg. Ik vind het niet normaal dat elke keer als er een update is geweest je de box terug naar fabrieks instellingen moet zetten. Kun je je voorstellen dat elke keer je een update hebt op je telefoon hebt gehad je de hele telefoon moet resetten anders werkt het niet goed???? Rare software gebruiken ze bij UPC. Het is een Samsung product en ik vraag mezelf dan af, de mensen die dit product hebben aangeschaft in de winkel, moeten die ook elke keer alles terug zetten naar fabrieks instellingen. Ik denk zelf van niet, want niemand zou daarna nog zo'n product kopen van samsung.
Deze onzin moet nu toch echt snel verbeteren net als wat er bij Radar belooft is anders kap ik weet met UPC voor de 2e keer.
Bij de eerste opname ging het al weer mis. het beeld stopt ineens en wil niet verder. om verder te gaan terug spoelen en geforceerd vooruitspoelen na net voorbij het punt dat de box vast loopt. mocht je tv kijken en en op pauze drukken om iets later weer verder te gaan gaat het regelmatig mis. Het beeld stotterd en het geluid happerd, dus hier heb je ook niks aan.
Mocht ik nu aan een nieuwe box toe zijn ben ik weer mijn opnames kwijt die ik graag wilde bewaren om later nog eens terug te kunnen kijken. Is hier nu echt niets op te verzinnen UPC??
UPC vertel me eens 1 goede rede waarom ik niet naar een ander zou moeten gaan, en vertel me ook eens wanneer UPC zich nu echt aan de afspraken gaat houden en deze keer geen leugens meer want die ben ik zo beu aan het worden!!
 

wappie

Product Tester
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
853
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik heb zojuist een mail gekregen van UPC. Hierin de meldingdat UPC nieuwe software heeft geïnstalleerd op mijn Horizon Mediabox en of de Mediabox nog naar behoren werk. Daar kan ik kie zen tussen "JA" of "Bellen". Echter heb ik geen update ontvangen en ik zit nog steeds op H2.1 ( eindigend op 7513). Ik heb gekeken of er nieuwe software beschikbaar was en mijn huidige versie is de meest recente versie. Aangezien ik in Gelderland woon denk ik dat ze nu met Gelderland verder gaan.
 

Mavaros

Product Tester
Lid geworden
24 dec 2004
Berichten
278
Het is de update van 18.02.14 en die is bij jou geïnstalleerd op 06.03. Klein, maar wel zeer wezenlijk verschil ;)
Ik bedoelde de H 3 uitrol. Brabant mocht het spits afbijten.

Verder ben ik nog staads niet tevreden.