Indien je een opname ingepland hebt en je harddisk is vol dan gooit hij de oudste opname weg, tenzij je die zelf beveiligd hebt.roelv zei:waar is deze functie eigenlijk voor?
Indien je een opname ingepland hebt en je harddisk is vol dan gooit hij de oudste opname weg, tenzij je die zelf beveiligd hebt.roelv zei:waar is deze functie eigenlijk voor?
Dat is niet de bedoeling. Heb je nog handelingen gedaan om dit probleem te voorkomen? het zou kunnen zijn dat de harde schijf van de Mediabox defect is.johnny78 zei:Het begint erger en erger te worden. Regelmatig dat de opname vast loopt, beeld vast staan, geluid valt weg. je moet de opname stoppen en opnieuw starten, als je geluk hebt start hij weer op waar je gebleven bent en nog meer geluk met geluid.
Met de 1e orginele software H1.0 had ik negens problemen mee.
Helaas gaat het hier de verkeerde kant op. Sorry UPC maar ik bent er bijna helemaal klaar mee!!
Nee, want dan zijn de testers hun 'nieuwe' software kwijtpakikje zei:Is het een idee om na een update de default instellingen gelijk weer te herstellen? (dus niet eerst gaan testen maar gelijk nadat de HB weer Tv-zenders laat zien, factory reset)
Ai, dan ben ik waarschijnlijk de update kwijt (ik had een sneller reagerende box na een factory reset! zie ook: https://ziggoforum.nl/topics/52466/Creative Solution zei:Nee, want dan zijn de testers hun 'nieuwe' software kwijt![]()
Ik heb de Box opnieuw opgestart en ik heb de fabrieks instellingen maar weer eens geprobeerd. ik hoop toch echt dat het daarmee opgelost is. Zou het kunnen dat de HDD niet goed is? Er word hier wel veel opgenomen, bekeken, en weer gewist. Ik krijg steeds meer het idee dat alle problemen die iedereen voorheen had en ik niet die ik die langzaam hier krijg. Ik vind het niet normaal dat elke keer als er een update is geweest je de box terug naar fabrieks instellingen moet zetten. Kun je je voorstellen dat elke keer je een update hebt op je telefoon hebt gehad je de hele telefoon moet resetten anders werkt het niet goedCas-UPC zei:Dat is niet de bedoeling. Heb je nog handelingen gedaan om dit probleem te voorkomen? het zou kunnen zijn dat de harde schijf van de Mediabox defect is.
Ik geloof zelf ook niet dat het aan de box zelf ligt maar meer aan de software van UPC.melvintje zei:Samsung zelf is niet de schuldige, die maken simpelweg alleen de hardware. De software is waarschijnelijk het probleem van de box