• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Uitrol nieuwe Horizon software-update H3.1 - Friesland


maaknietuit

Product Tester
Lid geworden
19 sep 2012
Berichten
789
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
vond het ook al vreemd, dat er testers reageerde en geen friezen
 

Miern

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2005
Berichten
998
Bij mij is de software al geinstalleerd, maar heb de overgang niet bewust mee gemaakt. De Horizon werkte goed bij mij en nog steeds dus wat dat betreft werkt het goed :P
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Get used to it Ranokel :)

Heb al zo vaak gevraagd waarom men aangeeft dat een opname standaard 5 minuten eerder begint en 10 minuten langer doorloopt. 10 minuten is echter geen echte keuze in het menu... dus vroeg me af of het echt klopt. Al weken geen antwoord. Men weet het zelf schijnbaar niet en besluit dan maar niks te zeggen.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Ik geef het op. Geen antwoord op v1.14 en geen antwoord op 10 minuten i.p.v. 15 minuten. Zeg dan gewoon dat je het niet weet...
 

PSVér

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2012
Berichten
36
Extra opnametijd
Standaard wordt er nu extra opnametijd ingesteld bij geplande opnamen. Dit betekent dat er standaard 5 minuten voor en 10 minuten na het programma wordt opgenomen. Ook wanneer de klant zelf de opnametijd aanpast (bij handmatig instellen).

Wat ik hier uit haal is dat de machine ondanks hoe je opneemt altijd (Automatisch) 5 min er voor en 10 min erna aan toevoegt.
Voorbeeld: een programma begint om 20:00 uur en eindigt om 20:30 uur en je zou deze tijden hanteren dan zal die om 19:55 starten en om 20:40 eindigen.
Heb je in je menu standaard de tijd op 15 min voor en na staan dan start de machine om 19:40 en eindigt die om 20:55
Iedereen leest altijd op zijn eigen manier en ik dus op mijn manier maar dat de HD geen antwoordt geeft is natuurlijk niet netjes.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Inderdaad, je leest mijn vraag niet goed. Er wordt gezegd dat er standaard 10 minuten uitloop is bij opnames. Er wordt al vanaf het begin van het testen gevraagd om 10 minuten als optie toe te voegen aan het keuzemenu. De '10 minuten'-keuze is nog nooit toegevoegd aan de opties omdat men het geen toegevoegde waarde vindt. 2 vragen dus... klopt die 10 minuten extra tijd wel en moet dat geen 15 minuten zijn? Als die 10 minuten wel kloppen... waarom is dat dan geen keuzemogelijkheid in de software? Lijkt mij toch duidelijk Nederlands.
 

michieldejong

Quality Member
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
1.409
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Kan niet iemand die 3.1 heeft en de tijd op standaard/automatisch heeft staan gewoon even de totale tijd van een opgenomen programma bekijken? Daarmee kun je eenvoudig de gebruikte extra tijd voor en na bepalen.
Bij mij is bv de totale tijd van een programma van 60 minuten altijd 92 minuten (2 min voor en 30 na).
Dan heb je in ieder geval één antwoord (ben zelf ook wel benieuwd).
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Ik heb het al kortgesloten met Anne. Standaard dus toch 10 minuten uitloop, maar men vertikt het die optie zelf als keuze toe te voegen. Waarom wel standaard, maar niet als keuze? Maakt ook niet uit, ik leg me er al bij neer. Er zijn ergere dingen om je druk over te maken.
 

Cock

Product Tester
Lid geworden
15 aug 2003
Berichten
823
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@Creative

nog iets gehoord over 1.14 versie?