• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Uitrol Horizon software-update H2 in regio Brabant


George1

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2013
Berichten
38
Creative Solution zei:
Let hiermee wel op! Binnen een aantal weken krijg je al een mail met daarin de mededeling dat de 'oude' box niet ontvangen is door UPC. Het kan je een vervelende factuurverhoging van € 150,- opleveren. Je zal niet de eerste zijn.
Klopt, maar toch bedankt voor de reminder. Het is wel zo dat ik tot nu nog niet de retourdoos heb ontvangen. Bovendien neem ik tevoren wel contact op met UPC als de Horizon teveel problemen oplevert en dat ik de Cisco terugzet. Dan mogen ze de Horizon terughebben. Hebben ze iets.
 

roelv

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2012
Berichten
123
Het is even weggebleven, maar zie mijn post eerder hier, de knight rider streepjes en het constant opnieuw opstarten in de ochtend is weer terug van weggeweest!
 

Hanssrs

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2010
Berichten
24
@Jordy: ik kan horizon.tv (app ipad 1 +website) ineens niet meer gebruiken:video niet te tonen zegt de fout. Was dat de bedoeling? lekker thuis op mijn ipad tv kijken werkt dus bv niet meer:-(?
Of voldoet mij abo ineens niet meer?
 

William

Product Tester
Lid geworden
9 aug 2012
Berichten
955
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
https://twitter.com/UPC/status/381807954712100864 // UPC zei:
op dit moment is er een storing met het online TV kijken. Het probleem is ons bekend en we werken aan een oplossing. ^RT