Tweede media box next activeren?

Nee, klopt, en geen mogelijkheid om een 2e next erbij te nemen? ( ik zie net dat ziggo momenteel een stop heeft op een 2e box, klote)
 
Laatst bewerkt:
Klopt, we hebben ook gebeld en de situatie uitgelegd maar ze willen geen 2e leveren. Terwijl als je een zakelijk abonnement neemt je wel een 2e kan nemen zag ik laatst. Gewoon erg jammer dit.
 
En je hebt dus geen mogelijkheid om de boel op te zeggen, omdat je een jaarcontract hebt afgesloten. Misschien kan @Webcare Ziggo nog iets voor je doen?
 
ik vind de reactie van Ziggo wel erg kort door de bocht. Ik begrijp dat ze niet lukraak 2e next boxen kunnen uitdelen, die zijn er gewoon niet genoeg, maar Ziggo kan in een geval als van Chrissy toch wel een uitzondering maken?
 
Een standaard helpdeskmedewerker zal sowieso nooit zo’n uitzondering maken of zelfs maar over nadenken. Staat niet in de scripts en de systemen zullen het ook niet toelaten. Webcare lijkt me je beste kans.
 
En je hebt dus geen mogelijkheid om de boel op te zeggen, omdat je een jaarcontract hebt afgesloten. Misschien kan @Webcare Ziggo nog iets voor je doen?
Wel er is recent gemeld dat er weer een zenderwijziging aan komt. Discovery world verdwijnt. Een optie om op te zeggen. (dit geeft ziggo middels een brief zelf als optie aan) Normaal heb je gelijk @Franz maar mogelijk dat @Webcare Ziggo toch in uitzonderlijke gevallen iets kan betekenen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan