Goedenmiddag ,
Sinds onderhoud werkzaamheden van afgelopen maandag op dinsdag van Ziggo verliest mijn Samsung TV, 7000 serie, steeds de verbinding met WiFi waardoor kijken naar Netflix en Videoland niet mogelijk is. Krijg dan steeds de melding dat er geen verbinding met internet is. Als ik bij de instellingen kijk dan zie ik idd dat netwerk verbonden er soms is maar ook zo opeens even weer weg. Dat lijkt een knipperlicht.
Via telefoon of tablet kan ik gewoon kijken dus er is iets met WiFi maar de TV. Het is echt na de werkzaamheden dus dat de modem er even heeft uitgelegen.
Heb stroom van de TV eraf gehad, dan app netflix of videoland opstarten. Dat lukt maar als ik film wil aanzetten blijft hij draaien en krijg dan na korte tijd melding dat er geen verbinding is. Kijk ik op tv weer naar instellingen dan staat het wel aan, controle netwerk door de tv is dan goed en even later wisselt hij weer. Dat gaat dan aan en uit. Aan en uit etc.
Hoe kan ik dit oplossen? Wie kan mij helpen?
Groetjes
Loes
Sinds onderhoud werkzaamheden van afgelopen maandag op dinsdag van Ziggo verliest mijn Samsung TV, 7000 serie, steeds de verbinding met WiFi waardoor kijken naar Netflix en Videoland niet mogelijk is. Krijg dan steeds de melding dat er geen verbinding met internet is. Als ik bij de instellingen kijk dan zie ik idd dat netwerk verbonden er soms is maar ook zo opeens even weer weg. Dat lijkt een knipperlicht.
Via telefoon of tablet kan ik gewoon kijken dus er is iets met WiFi maar de TV. Het is echt na de werkzaamheden dus dat de modem er even heeft uitgelegen.
Heb stroom van de TV eraf gehad, dan app netflix of videoland opstarten. Dat lukt maar als ik film wil aanzetten blijft hij draaien en krijg dan na korte tijd melding dat er geen verbinding is. Kijk ik op tv weer naar instellingen dan staat het wel aan, controle netwerk door de tv is dan goed en even later wisselt hij weer. Dat gaat dan aan en uit. Aan en uit etc.
Hoe kan ik dit oplossen? Wie kan mij helpen?
Groetjes
Loes