• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

traag, trager, niks meer.


Status
Niet open voor verdere reacties.
B

basilogics

sinds een week of twee heb ik dus ook eindelijk te maken met storingen. die heb ik tot nu toe nog niet gehad. m'n verbinding wordt eerst heel traag en daarna gebeurt er niets meer. als ik dan naar m'n modem (nieuwe motorola) kijk, zie ik dat alleen de bovenste twee lampjes aan staan en het "send"lampje knippert. het online lampje is uit. resetten (stekker eruit)of op het standby knopje helpt niets. ik heb nog niet gebeld met de helpdesk, want ik lees de laatste tijd erg veel over snelheidsproblemen in dit forum en denk daarom dat het te maken heeft met de snelheidsvehogingen die chello door probeert te voeren.
zou dit inderdaad de oorzaak kunnen zijn?
ik zit in noord-holland regio haarlem.

thnx,

basilogics
 

DieHardNL

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2003
Berichten
518
Ik stel voor dat je er PingPlotter tussen zet (30 dagen freeware).
Dan kun je precies zien waar het fout gaat!
www.pingplotter.com
 
Topicstarter
Topicstarter
B

basilogics

DieHardNL zei:
Ik stel voor dat je er PingPlotter tussen zet (30 dagen freeware).
Dan kun je precies zien waar het fout gaat!
www.pingplotter.com

ok,

zal ik doen.

thnx
 

DaMenaCe

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2004
Berichten
284
Gewoon bellen, zal toch iemand naar toe moeten.
Waarschijnlijk een signaal probleem (te zwak), lijkt mij dat het niks te maken heeft met de snelheids verhoging.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.