Traag internet - geen hulp van Ziggo

Sinds 2 weken (denk na een grote storing van Ziggo) heb ik traag internet. Met de speed meter van ZIggo kom ik nooit boven de 30 mbps download en 9 mbps upload. Het is vooral de download wat erg stoord. OP piek uren (rond 6 uur in de avond) is het zelfs niet hoger dan 15 mbps.

Ziggo kan een monteur sturen maar dat kost me sowieso 50 euro. Ik vind het er raar dat ik moet betalen terwijl Ziggo niet aan zijn leverings voorwaarden voldoet. Ik zou 75 mbps moeten krijgen. Ik krijg nog niet eens de helft terwijl ik wel de volle mep moet betalen.

Ik heb alles al 100 keer gereset en ook naar fabrieks instellingen gezet. Het laatste is ook al gebeurd door Ziggo op afstand. Verder heb ik er alleen een laptop en een telefoon via wifi aangesloten, dus geen gezin en we gamen ook niet (kan ook niet met deze snelheid).

Ik wil gewoon dat mijn klacht serieus genomen word en niet een monteur sturen tegen betaling die net als de vorige keer niets kan vinden. Ik hou nu een dagboek bij van de internet snelheden gemeten met de Ziggospeedtest.

Ik hoop dat Ziggo iets aan mijn probleem gaat doen zonder dat ik eerst 50 euro moet betalen.

Hi Didi, by me it's the same. Did you managed to find a solution?
 
Sinds 2 weken (denk na een grote storing van Ziggo) heb ik traag internet. Met de speed meter van ZIggo kom ik nooit boven de 30 Mbps download en 9 Mbps upload. Het is vooral de download wat erg stoord. OP piek uren (rond 6 uur in de avond) is het zelfs niet hoger dan 15 Mbps.

Ziggo kan een monteur sturen maar dat kost me sowieso 50 euro. Ik vind het er raar dat ik moet betalen terwijl Ziggo niet aan zijn leverings voorwaarden voldoet. Ik zou 75 Mbps moeten krijgen. Ik krijg nog niet eens de helft terwijl ik wel de volle mep moet betalen.

Ik heb alles al 100 keer gereset en ook naar fabrieks instellingen gezet. Het laatste is ook al gebeurd door Ziggo op afstand. Verder heb ik er alleen een laptop en een telefoon via wifi aangesloten, dus geen gezin en we gamen ook niet (kan ook niet met deze snelheid).

Ik wil gewoon dat mijn klacht serieus genomen word en niet een monteur sturen tegen betaling die net als de vorige keer niets kan vinden. Ik hou nu een dagboek bij van de internet snelheden gemeten met de Ziggo speedtest.

Ik hoop dat Ziggo iets aan mijn probleem gaat doen zonder dat ik eerst 50 euro moet betalen.
U zegt dat de internetsnelheid eerst in orde was?
Ik bedoel.... haalde u toen wel hogere snelheden via wifi? Want ik lees dat u sinds weken deze problemen ervaart.
Klopt dat?
Heeft u de laptop eens met kabel aangesloten?
Probleem wordt wel opgelost..mocht heb aan de kant van Ziggo liggen.
 
Voorbij je neus kijken valt ook niet mee ::)
1627560450303.png
 
Terug
Bovenaan