Tientallen malen verhuizing proberen door te geven, hopeloos.

De link wel... maar als je dan bij de laatste stap bent... dan krijg je die error.
Ik ga niet verhuizen (niet van adres in ieder geval), maar ga het niet uitproberen.
 
Natuurlijk ben ik met je eens, dat bellen helpt, en een aangetekende brief schrijven ook, maar je moet wel het geduld opbrengen om iemand eindelijk te spreken. Maar je hebt volkomen gelijk. Alleen wordt het probleem dat je zogenaamd via een formulier op de website je verhuizing kan doorgeven niet opgelost en het ging mij ook om op te merken dat het niet werkt.
@Webcare Ziggo
 
Verhuizen is nog steeds probleem bij Ziggo als je van ziggo naar het oude UPC gebied verhuis. niet alles werkt gelijk.
Kan zelfs mijn email niet meenemen als ik bevoorbeeld iets wil verlengen (safe online) moet dan een nieuw email adres aan maken.
Zelfs de ziggo app werkt niet meer dan. Stapje voor stapje hoop dat het weer op oude niveau ben zal dan wel een paaar weken verder zijn.
 
Misschien beter alles opzeggen en dan de volgende dag een nieuw abo nemen, krijg je misschien ook nog een leuke korting.
 
Waarom die moeite, dreigen met opzeggen wil ook nog wel eens wat leuks opleveren, als je het goed speelt @rcs ;)
 
Waarom die moeite, dreigen met opzeggen wil ook nog wel eens wat leuks opleveren, als je het goed speelt @rcs ;)
ja kan ook maar met eerst opzeggen zijn ze verplicht om alles opnieuw in te voeren als zijnde een nieuw abo en dan neem ik aan dat dan de goede nieuwe gegevens ingevoerd worden.
 
Hoe dan ook, links of rechtsom, gewoon brutaal zijn en doordrammen
 
Terug
Bovenaan