Tientallen malen verhuizing proberen door te geven, hopeloos.

Nou, persoon van die lekkere pinda’s, dan begrijp je niet, dat als je zegt dat je service levert dat je daar ook aandacht aan moet besteden. Het gaat niet om gezeur van een klant, maar of je betrouwbaar bent in alle opzichten. Ik zou zeggen: ‘Belt u ons als u verhuist’ en geen niet-werkende formulier aanbieden. Zeuren? Ik vind het gezeur van Ziggo.
 
Ik vind het gezeur van de verhuizende klant... bel even en dan is dat ook weer klaar. Succes met verhuizen!
Ja, vervelend (en ook echt niet meer dan dat!) dat iets niet werkt, maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
 
Goed, dan sluit ik het hierbij af met nog wat opmerkingen. Natuurlijk kan ik bellen en uiteindelijk doe ik het omdat Ziggo niet die service op internet biedt wat wel zou moeten. Daar ging het ook om, kritisch zijn als je flink verdient aan je klanten en ons niet afschepen met errors, die nooit opgelost worden. Dank allen voor reacties. Waren de pinda’s lekker?
 
Hou toch op. Kritisch zijn is oké... maar speciaal een topic openen omdat de verhuisservice op dat moment niet werkt. En wat schiet je ermee op? Dat je wat spijkers hebt gevonden? Maak je druk om andere dingen. Elk bedrijf verdient aan de klanten en overal is wel iets. Want achter de schermen, wordt alles door mensen geregeld. Alleen liggen providers onder een vergrootglas. Overal mag wat gebeuren... behalve daar. Onzin.

En ja, die pinda's waren heerlijk. Egaal voorzien van een laagje suiker, wel premium pinda's uiteraard, maar niet fairtrade of wat voor meuk dan ook (smaak is niet minder). Genieten. Daar draait het om. Jammer dat dit topic nu voorbij is.
 
Via de chat kan natuurlijk ook als je niet wil bellen....Of via het contactformulier. Maarja, als iedereen het maar 1000 keer blijft proberen en Ziggo niet inlicht dan weten ze misschien niet eens dat het formulier niet werkt...

Of...er is iets geks met je adres aan de hand (geen Ziggo kabel ofzo?) en bij anderen lukt het nu wel. Je weet dus nu niet eens of het formulier altijd niet werkt of alleen bij jou niet...En ja, dan komen ze daar misshcien niet gelijk achter..

Zou ook nog kunnen natuurlijk..
Alle reden om ZIggo even op de hoogte te stellen, lijkt me...
 
Terug
Bovenaan