Terugkijken XL werkt niet meer


LeonTb

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2020
Berichten
1
Ik kan al een aantal dagen niet meer terugkijken. Volgens de klantenservice is er een storing. Is al bekend hoe lang dit nog gaat duren?
 

arjan66

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2015
Berichten
27
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik heb de mediabox xl gehad. Wanneer replay tv het niet deed, schakelde ik de box uit dmv. het knopje achterop en daarna weer aan. Daarna deed replay tv het weer.
 

Callcentermedewerker

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2020
Berichten
3
Geeft de mediabox XL een foutmelding als u Replay TV wilt kijken? Werkt ondemand en is de TV gids compleet? Dit kan een indicatie geven m.b.t. de oorzaak. Als de mediabox XL offline is, merkt u problemen bij Replay TV en Ondemand. In het display kan u dan soms ook in rode lettertjes "offline" zien staan. Zet in dit geval de Mediabox XL beslist niet terug in fabrieksinstellingen. De box komt dan niet meer door de installatie heen. Het is dan beter om de aansluitingen (kabels, splitters, versterkers na te lopen en één voor één uit te sluiten). Helpt dit niet, dan kan het ook op het netwerk fout gaan en heeft u mogelijk toch een storingsmonteur van Ziggo nodig.

Als de Mediabox XL een foutmelding geeft over het abonnement, kan het echter ook zijn dat een administratieve pakketregel ontbreekt. De box heeft dan niet de juiste rechten. Als het eerder echter wel heeft gewerkt en u niet recent een pakketwijziging heeft gedaan (of administratieve herstelactie heeft laten uitvoeren), dan is dit echter niet heel waarschijnlijk.