Ten einde raad in nieuwbouwwoning...

Normaal gesproken moet je bij vroegtijdig opzeggen van een abonnement een afkoopsom betalen. Uiteraard zou dit in dit geval belachelijk zijn en heeft de abonnee recht op teruggave van het tot nu toe betaalde bedrag. (mijns inziens)
 
Normaal gesproken moet je bij vroegtijdig opzeggen van een abonnement een afkoopsom betalen. Uiteraard zou dit in dit geval belachelijk zijn en heeft de abonnee recht op teruggave van het tot nu toe betaalde bedrag. (mijns inziens)
Een evt. afkoopsom vervalt zodra er niet geleverd kan worden bij een verhuizing.
 
@Dynabite @terrestrial @Deleted member 49051 Ik had nog even niet gereageerd, omdat ik de reactie van Ziggo wilde afwachten. Ik ben eerder vanavond (eindelijk) teruggebeld over mijn klacht en opzegging. Medewerker alles uitgelegd en ze heeft de opzegging voor mijn ouders afgehandeld. Ze hoeven niets meer te betalen en ze krijgen de reeds geïncasseerde kosten terug, er is immers ook niets geleverd (ook geen monteur!). Alleen de apparatuur even terugsturen.

Een deuk in het vertrouwen in Ziggo. Bij mij thuis gelukkig nog steeds tevreden en de problemen waar ik tegen aan liep (oud AOP en zoemende Mediabox XL) zijn gewoon netjes kostenloos opgelost. :-)
 
Terug
Bovenaan