rdl
Forum Gebruiker
- Berichten
- 4
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hallo allen,
Inmiddels 3 weken geleden betrokken mijn ouders hun nieuwbouwwoning.
Ziggo en KPN zijn allebei aanwezig in de meterkast met een aansluitpunt voor coax en glasvezel... Maar daar blijft het helaas ook bij.
De buren kozen voor een abonnement bij KPN en mijn ouders voor een abonnement bij Ziggo, als een soort ''race'' wie er als eerste aangesloten zou worden.
Helaas moeten we 3 weken later concluderen dat deze race nog niet gewonnen is.
KPN houdt de buren aan het lijntje en verwijst hen zelfs door naar de aannemer die de kabels heeft gelegd en de aannemer van het complex, want daar is het wachten op.
Ziggo zegt tegen mijn ouders dat ze de lijn nog niet kunnen uitlezen, dat de apparatuur misschien verkeerd is (voor fZiggo i.p.v. fUPC gebied), dat mijn installatie misschien verkeerd is (ookal is het goedgekeurd middels foto's aan de telefoon), dat ze geen monteur kunnen sturen omdat er geen capaciteit is in het gebied, dat er sprake is van een administratieve wijziging... Volgens mij weten ze het zelf ook niet meer.
Vandaag kwam echter de grote aap uit de mouw... Ziggo heeft de coaxkabels in de kelder van het complex gewoon nog niet aangesloten, en houdt mij dus al 3 weken aan het lijntje én ze incasseren de kosten.
Een beetje ten einde raad meld ik mij hier, want telefonisch en op Facebook bij Ziggo kom ik niet verder. Ik sta op het punt gewoon de abonnementen op te zeggen en te kiezen voor een oplossing d.m.v. 4G modem bij T-Mobile o.i.d. Zijn er meer mensen die problemen hadden met KPN/Ziggo in hun nieuwbouwwoning en zo ja, hoe hebben ze dat in hemelsnaam opgelost?
Inmiddels 3 weken geleden betrokken mijn ouders hun nieuwbouwwoning.
Ziggo en KPN zijn allebei aanwezig in de meterkast met een aansluitpunt voor coax en glasvezel... Maar daar blijft het helaas ook bij.
De buren kozen voor een abonnement bij KPN en mijn ouders voor een abonnement bij Ziggo, als een soort ''race'' wie er als eerste aangesloten zou worden.
Helaas moeten we 3 weken later concluderen dat deze race nog niet gewonnen is.
KPN houdt de buren aan het lijntje en verwijst hen zelfs door naar de aannemer die de kabels heeft gelegd en de aannemer van het complex, want daar is het wachten op.
Ziggo zegt tegen mijn ouders dat ze de lijn nog niet kunnen uitlezen, dat de apparatuur misschien verkeerd is (voor fZiggo i.p.v. fUPC gebied), dat mijn installatie misschien verkeerd is (ookal is het goedgekeurd middels foto's aan de telefoon), dat ze geen monteur kunnen sturen omdat er geen capaciteit is in het gebied, dat er sprake is van een administratieve wijziging... Volgens mij weten ze het zelf ook niet meer.
Vandaag kwam echter de grote aap uit de mouw... Ziggo heeft de coaxkabels in de kelder van het complex gewoon nog niet aangesloten, en houdt mij dus al 3 weken aan het lijntje én ze incasseren de kosten.
Een beetje ten einde raad meld ik mij hier, want telefonisch en op Facebook bij Ziggo kom ik niet verder. Ik sta op het punt gewoon de abonnementen op te zeggen en te kiezen voor een oplossing d.m.v. 4G modem bij T-Mobile o.i.d. Zijn er meer mensen die problemen hadden met KPN/Ziggo in hun nieuwbouwwoning en zo ja, hoe hebben ze dat in hemelsnaam opgelost?