• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Telefoon stottert


CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.479
Met de Connect Box is het ook niet altijd in orde hoor... even naar huis bellen levert weer geen signaal op.
Gelukkig hoeft het niet altijd fout te gaan, maar telefonie brengen wij vanaf volgende maand ook onder bij KPN.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
6.138
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Telefonie is iets waar ik juist het minste probleem mee heb. (Buiten het niet naar ziggo kunnen bellen via het korte nummer)

Gesprekskwaliteit is altijd goed. En ik heb de connectbox in gebruik.
 

paulvw

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2008
Berichten
935
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Sind. vrijdagochtend is onze telefoon een 'onverstaanbaar goede show' geworden, zowel uitgaande als inkomende gesprekken worden verhakseld tot onverstaanbare fragmenten.
Het resetten van het modem Ubee EVW3200 helpt niet.

Een andere telefoon geeft hetzelfde resultaat, onverstaanbaar.

Wie weet hoe dit van het ene moment op het andere kan gebeuren en, belangrijker, hoe het op te lossen, want we kunnen nu alleen maar mobiel (verstaanbaar) bellen.

Groeten, Jan.
Andere voeding voor het modem was bij mij de oplossing, blijkbaar was het gebruik van de telefoon net iets teveel en duikelde de spanning iets.
 

warrink

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2010
Berichten
11.099
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Telefonie is iets waar ik juist het minste probleem mee heb. (Buiten het niet naar ziggo kunnen bellen via het korte nummer)
Als dat korte nummer 1200 is dan werkt dat bij mij wel. Heb het zojuist even geprobeerd.
 

freeewillie

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
Berichten
4.853
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Laatst bewerkt:

warrink

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2010
Berichten
11.099
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
zijn vaker problemen mee, en als het bij u werkt wil niet zeggen dat het bij een ander wel werkt
Nergens heb ik beweerd dat als het bij mij werkt dat dat betekend dat het bij TR ook werkt. Dat is slechts een aanname van jou die ik niet kan bevestigen.
Maar ik snap dat begrijpend lezen vaak moeilijk is, ik wilde TR er slechts op wijzen dat het geen algemene storing wass op het moment dat ik het teste.

Nog bedankt voor vele linken, altijd fijn dat de administratie nauwkeurig bijgehouden word.
 

laguna

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Berichten
100
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Vandaag monteur geweest en deze heeft het AOP (abonnee overname punt ) almede de aansluitkabel ( oude schroefaansluitingen) naar het modem vervangen.
Bij het AOP bleek de kabel van buiten niet helemaal goed aangesloten te zijn. Vooralsnog lijkt het probleem met de telefoonverbinding te zijn opgelost.
 

laguna

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Berichten
100
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Vandaag is na toch nog steeds aanhoudende storing het modem (Technicolor) vervangen door een Connect Box. Het geheel is door de monteur van Ziggo getest en in orde bevonden.