• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Telefonie is 30% van de tijd offline


B

Boeiend

Hey, wij balen hierzo erg van het feit dat onze telefoon er om de haverklap uit ligt. Ik heb hier een zakelijk abbo met Cisco EPC2425. Hierin staan de volgende items bij de tab "Provision" in de interface:
Cable Modem Status
Operational
Docsis
Downstream Scanning
Complete
Ranging
Complete
DHCP
Complete
TFTP
Complete
Data Registration Complete
Complete
Telephony
DHCP
Complete
Security
Complete
TFTP
Complete
Register with Call Server
Complete
Registration Complete
Complete
Nu is het zo dat heel vaak (ik gok 30% van de tijd) de onderste 2 items niet complete zijn. Engiste wat helpt is een reboot van de modem, daarna bouwt heel het lijstje wel succesvol op. Ik begreep van de monteur dat het telefoonie gedeelte toch appart is van de internet modem. Vandaar waarschijnlijk dat internet het wel altijd goed doet.
Iemand het zelfde probleem? /Suggesties?