Ria
Forum Gebruiker
- Lid geworden
- 3 mei 2008
- Berichten
- 42
- Ziggo
- Internet & Televisie
- Gebied
- fZiggo
Een actie die voor iedereen gelijk is?
Volgens mij zou het zo moeten zijn dat, iedereen met een ziggo mobiel abonnement een aanbod ontvangt van:
u heeft nu abonnement X u kunt overgezet worden naar vodafone mobiel X.
Voorbeeld, u heeft, had ruim 4G dus u komt in aanmerking voor vodafone red essential special a 15 euro/mnd en maandelijks opzegbaar.
Nu zijn er mensen - ook ik - die geen enkel aanbod hebben ontvangen en onderstaand aanbod voorbij zien gaan door zelf een paar weken eerder over te stappen!
Zie voorbeeld: https://tweakers.net/nieuws/127749/...anten-vanaf-september-over-naar-vodafone.html
Daar zie ik dat er een mooie aanbieding is gedaan per email aan diverse Ziggo mobiel klanten.
Waarom die willekeur? Ik heb geen aanbod per email of brief ontvangen?!
Ik heb begin juli 2017 via een ziggo medewerker gevraagd wat zijn voor mij de mogelijkheden vanwege de actie overstappen naar Vodafone mobiel? Via deze medewerker niets over een komende actie gehoord.
Deze medewerker deed het aanbod aan mij van ruim 4G 15 euro/mnd naar start L en ik dacht een mooi aanbod te hebben gekregen. Nu zit ik met een behoorlijk vervelend gevoel, had ik maar gewacht.
Als ik geweten had van het aanbod naar red essential special, 15 euro/mnd had ik dat natuurlijk gedaan.
Ik heb nog naar vodafone daarover geschreven, kreeg een appels met peren verhaal als antwoord, vergeleek het met een actie bij de supermarkt. U bent eerder over gegaan, pech gehad.
Volgens mij zou het zo moeten zijn dat, iedereen met een ziggo mobiel abonnement een aanbod ontvangt van:
u heeft nu abonnement X u kunt overgezet worden naar vodafone mobiel X.
Voorbeeld, u heeft, had ruim 4G dus u komt in aanmerking voor vodafone red essential special a 15 euro/mnd en maandelijks opzegbaar.
Nu zijn er mensen - ook ik - die geen enkel aanbod hebben ontvangen en onderstaand aanbod voorbij zien gaan door zelf een paar weken eerder over te stappen!
Zie voorbeeld: https://tweakers.net/nieuws/127749/...anten-vanaf-september-over-naar-vodafone.html
Daar zie ik dat er een mooie aanbieding is gedaan per email aan diverse Ziggo mobiel klanten.
Waarom die willekeur? Ik heb geen aanbod per email of brief ontvangen?!
Ik heb begin juli 2017 via een ziggo medewerker gevraagd wat zijn voor mij de mogelijkheden vanwege de actie overstappen naar Vodafone mobiel? Via deze medewerker niets over een komende actie gehoord.
Deze medewerker deed het aanbod aan mij van ruim 4G 15 euro/mnd naar start L en ik dacht een mooi aanbod te hebben gekregen. Nu zit ik met een behoorlijk vervelend gevoel, had ik maar gewacht.
Als ik geweten had van het aanbod naar red essential special, 15 euro/mnd had ik dat natuurlijk gedaan.
Ik heb nog naar vodafone daarover geschreven, kreeg een appels met peren verhaal als antwoord, vergeleek het met een actie bij de supermarkt. U bent eerder over gegaan, pech gehad.
Laatst bewerkt: