• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Te snel over van ziggo naar vodafone mobiel


Ria

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2008
Berichten
13
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fZiggo
Een actie die voor iedereen gelijk is?

Volgens mij zou het zo moeten zijn dat, iedereen met een ziggo mobiel abonnement een aanbod ontvangt van:
u heeft nu abonnement X u kunt overgezet worden naar vodafone mobiel X.

Voorbeeld, u heeft, had ruim 4G dus u komt in aanmerking voor vodafone red essential special a 15 euro/mnd en maandelijks opzegbaar.

Nu zijn er mensen - ook ik - die geen enkel aanbod hebben ontvangen en onderstaand aanbod voorbij zien gaan door zelf een paar weken eerder over te stappen!
Zie voorbeeld: https://tweakers.net/nieuws/127749/ziggo-zet-ziggo-mobiel-klanten-vanaf-september-over-naar-vodafone.html
Daar zie ik dat er een mooie aanbieding is gedaan per email aan diverse Ziggo mobiel klanten.

Waarom die willekeur? Ik heb geen aanbod per email of brief ontvangen?!

Ik heb begin juli 2017 via een ziggo medewerker gevraagd wat zijn voor mij de mogelijkheden vanwege de actie overstappen naar Vodafone mobiel? Via deze medewerker niets over een komende actie gehoord.

Deze medewerker deed het aanbod aan mij van ruim 4G 15 euro/mnd naar start L en ik dacht een mooi aanbod te hebben gekregen. Nu zit ik met een behoorlijk vervelend gevoel, had ik maar gewacht.

Als ik geweten had van het aanbod naar red essential special, 15 euro/mnd had ik dat natuurlijk gedaan.
Ik heb nog naar vodafone daarover geschreven, kreeg een appels met peren verhaal als antwoord, vergeleek het met een actie bij de supermarkt. U bent eerder over gegaan, pech gehad.
 
Laatst bewerkt:

warrink

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2010
Berichten
10.596
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Het is net als met beleggen, juiste moment van instappen blijft een gok. Met de wijsheid achteraf kan je meestal snel zien of je moment van instappen te vroeg of te laat was. Men kan Ziggo dat niet allemaal aan rekenen, uiteindelijk beslist de klant zelf of men overstapt of niet.
 

OnlineGamer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2017
Berichten
593
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Een actie die voor iedereen gelijk is?

Volgens mij zou het zo moeten zijn dat, iedereen met een ziggo mobiel abonnement een aanbod ontvangt van:
u heeft nu abonnement X u kunt overgezet worden naar vodafone mobiel X.

Voorbeeld, u heeft, had ruim 4G dus u komt in aanmerking voor vodafone red essential special a 15 euro/mnd en maandelijks opzegbaar.

Nu zijn er mensen - ook ik - die geen enkel aanbod hebben ontvangen en onderstaand aanbod voorbij zien gaan door zelf een paar weken eerder over te stappen!
Zie voorbeeld: https://tweakers.net/nieuws/127749/ziggo-zet-ziggo-mobiel-klanten-vanaf-september-over-naar-vodafone.html
Daar zie ik dat er een mooie aanbieding is gedaan per email aan diverse Ziggo mobiel klanten.

Waarom die willekeur? Ik heb geen aanbod per email of brief ontvangen?!

Ik heb begin juli 2017 via een ziggo medewerker gevraagd wat zijn voor mij de mogelijkheden vanwege de actie overstappen naar Vodafone mobiel? Via deze medewerker niets over een komende actie gehoord.

Deze medewerker deed het aanbod aan mij van ruim 4G 15 euro/mnd naar start L en ik dacht een mooi aanbod te hebben gekregen. Nu zit ik met een behoorlijk vervelend gevoel, had ik maar gewacht.

Als ik geweten had van het aanbod naar red essential special, 15 euro/mnd had ik dat natuurlijk gedaan.
Ik heb nog naar vodafone daarover geschreven, kreeg een appels met peren verhaal als antwoord, vergeleek het met een actie bij de supermarkt. U bent eerder over gegaan, pech gehad.
Dit is logisch dat dit gebeurt, als je nadenkt weet je gewoon dat Vodafone/Ziggo zoiets gaan doen. Dit gebeurt zo goed als altijd en toch tuinen mensen er steeds in om zelf over te stappen
 

oneapi

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
2.942
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Bloemkool was gisteren ook goedkoper.......
 

Hermanus

Forum Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2017
Berichten
1
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Er is een coulance-regeling voor te vroege overstappers. Even bellen met de afdeling migratie (0800-0200976)
Mijn abo werd onmiddelijk omgezet van Smart L naar Red essential special.
 

BartV

Product Tester
Lid geworden
11 okt 2012
Berichten
456
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Als dat zo is, is dat in elk geval mooi. Ik hoop dat Ria hier iets aan heeft.
 

marcedwin

Forum Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Berichten
482
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik heb wel dat onbeperkt pakket (sinds 10 aug, nav mail ziggo met aanbod) voor 15,= met 6GB. Net ingelogt bij Vodafone en nu zie ik dit:

Mijn abonnement


De startdatum van je contract is 10 augustus 2017.
De einddatum van je contract is 9 september 2017.

Ik kan nu op VERLENGEN knop drukken, maar wat gaat er dan gebeuren. Iemand al gedaan??
 

Gerardus

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
1.919
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Logisch, je hebt nu een contract met 1 maand opzegtermijn. Wat verlengen dan kan zijn?? Zal wel iets met een 1 of 2 jaars contract hebben te maken.
Zelf kan ik nog niet drukken. Ik ga vrijdag pas over. Dat duurt dus wel wat langer dan de beloofde 6 dagen. (11 dagen)
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.142
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo