• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Submappen email verdwenen

Ineke

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2020
Berichten
2
Heb nieuwe laptop met windows 10 en office 365. Heb mijn email met pop3 geinstalleerd, maar alle submappen zijn verdwenen.
Waar zijn deze gebleven? Hoe krijg ik deze weer zichtbaar?
Met vriendelijke groet
Ineke
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.622
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
pop3 kent geen submappen, maar haalt alles binnen op de inbox. Als jij submappen had, waren dat locaal gemaakte mappen. Afhankelijk hoe pop3 geconfigureerd was, bleef het ook niet op de server staan, maar staat alleen nog op je oude laptop. En natuurlijk nog in de backup van die laptop.

Zie verder de twee reacties hierboven.
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
1.108
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Je moet dit eens lezen. afhankelijk van welk E-mail programma je op je oude computer gebruikte is het wel mogelijk om die mappen naar een IMAP of pop3 account over te zetten.
 
Laatst bewerkt:

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.622
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Vroeger stond er een uitgebreide handleiding op de Ziggo site om een pop account naar een imap account om te zetten. In essentie komt het er op neer om in het oude account alle postbussen te exporteren, het account te wissen, een imap account aanmaken en dan alle postbussen weer importeren.

Omdat je de mail nog steeds ziet via pop op de nieuwe computer, lijkt het erop dat je nooit op de server gewist hebt. Als je het uit een backup terug haalt in imap, zul je alles dubbel krijgen. Dus vooraf goed nadenken wat er gewist moet worden, of dat je alles opnieuw in submappen gaat stoppen. Wat mij erg veel werk lijkt)