Straat meer dan een week wachten op oplossen storing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er eerst een bodemonderzoek moet plaatsvinden, laat zo'n vergunning zich wel eens zes maanden op zich wachten.
 
Beste heren/dames of het hier met grondwerkzaamheden te maken heeft is speculeren daar laat Ziggo zich niet over uit. Als het al zo zou zijn dan nog zou het service zijn als ziggo met een 4g WiFi tussenoplossing zou komen. Naar de gemeente wijzen riekt naar afschuiven van verantwoordelijkheid ook al zullen ze juridisch in hun recht staan.

In deze tijd zonder vooraf aangekondigd (want storing) een week lang zonder tv, internet en vaste telefoon is lastig: zzp’ers en scholieren zijn zwaar de dupe. Ziggo biedt niet voldoende service
 
Is nog niet bekend. Waarom wil je dat weten?
 
Wat hier weer blijkt is dat tv en internet door de overheid blijkbaar niet als nutsvoorziening wordt gezien. Zodat er geen urgentie is vereist. KPN als opvolger van de PTT heeft voor zover ik weet die verplichtingen die dat met zich meebrengt wel. Althans m.b.t. de telefoon. Dat dien je je dus wel te realiseren bij als je alle broze eieren in één mandje legt.
 
Laatst bewerkt:
Ziggo biedt niet voldoende service.

Oké.

Niemand met een zakelijk abonnement? Ach, wat een geluk dat we tegenwoordig mobieltjes en zo hebben. Een hotspot (voor eigen gezin) is zo opgezet. In ieder geval iets. Anyway... ik hoop dat je hart in ieder geval wel gelucht is.

Succes!
 
De storing was toch vandaag opgelost. Of dat komt doordat we in een gewone straat met een aantal BN’ners wonen die hun beklag hadden gedaan of dat we een redacteur van Een Vandaag hebben laten bellen, dat is niet met zekerheid te zeggen.
Feit is wel dat deze redacteur de storing uitvoerig uitgelegd kreeg en ook de “attente” oplossingen en wij als bewoners/klanten/lijdend voorwerp tot nu toe van Ziggo niets gehoord hebben. Dat zij het wel aan de redacteur meedeelde was waarschijnlijk omdat Ziggo misschien bevreesd was voor afbreuk aan haar imago om het maar eens vriendelijk te formuleren.
Ondertussen zijn we dankbaar voor het weer werkende geheel en realiseren wij ons dat een internet/tv-telecom provider tegenwoordig een niet misteverstane maatschappelijke verantwoordelijkheid heeft.
Wij hopen dat Ziggo daar ook bezorgd over is naast de zorgen over haar imago.
Tot slot: wel handig een paar Bn’ners in de straat, je weet nooit waar je ze nog voor nodig hebt.
 
De storing was toch vandaag opgelost. Of dat komt doordat we in een gewone straat met een aantal BN’ners wonen die hun beklag hadden gedaan of dat we een redacteur van Een Vandaag hebben laten bellen, dat is niet met zekerheid te zeggen.
Feit is wel dat deze redacteur de storing uitvoerig uitgelegd kreeg en ook de “attente” oplossingen en wij als bewoners/klanten/lijdend voorwerp tot nu toe van Ziggo niets gehoord hebben. Dat zij het wel aan de redacteur meedeelde was waarschijnlijk omdat Ziggo misschien bevreesd was voor afbreuk aan haar imago om het maar eens vriendelijk te formuleren.
Ondertussen zijn we dankbaar voor het weer werkende geheel en realiseren wij ons dat een internet/tv-telecom provider tegenwoordig een niet misteverstane maatschappelijke verantwoordelijkheid heeft.
Wij hopen dat Ziggo daar ook bezorgd over is naast de zorgen over haar imago.
Tot slot: wel handig een paar Bn’ners in de straat, je weet nooit waar je ze nog voor nodig hebt.

Oh en wat blijft er nu over van het dreigement? (Er gaan hier stemmen op om als straat gezamenlijk een andere provider te kiezen.)?
 
Ik denk niet dat al die BN''ners hebben bijgedragen om de storing sneller te verhelpen. Ook al woont de Paus in de straat, dan nog hebben jullie gewoon pech. Dat de storing sneller is verholpen komt vast doordat de schade of storing in het netwerk uiteindelijk meeviel. En mocht de storing toch langer hebben geduurd, had je dan echt gedacht dat ze een tijdelijk complete mobiele hotspots hadden neergezet en satellieten voor de tv? Dan hadden jullie ook nog geklaagd dat de Tesla Roadster met de "Starman" die in de ruimte vliegt elke keer jullie satellietverbinding verstoord. Ik heb zelf wel eens 2 dagen zonder tv, internet en telefoon gezeten. En wat was dat heerlijk!! Ik wist niet dat mijn kinderen nog konden praten......;D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan