Straat meer dan een week wachten op oplossen storing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geeiggoeer

Forum Gebruiker
Berichten
7
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Midden in Amsterdam een hele straat geen internet, tv en telefoon meer: geschatte oplossingstijd (sms Ziggo) meer dan 8 dagen.....

bedrijfjes, scholieren en alle bewoners enz. Zwaar getroffen op deze manier.
Wij krijgen de indruk dat Ziggo de impact van zo’n storing zwaar onderschat!

Reacties van de servicedeskmedewerker zijn vrij laconiek. Sorry, we kunnen er niets aan doen, afwachten, pech en nog een paar zo volstaan natuurlijk niet. Creatieve tijdelijke oplossingen (grote mobiele hotspot) zijn niet zo moeilijk te bedenken. Hoe kan je nu meer dan 8 dagen nodig hebben voor een storing? In die tijd kan je een heel flatgebouw verhuizen en weer terug. Afhankelijk van aannemers? Dan neem je een andere! Die is duurder? Service moetwat kosten daar betalen de klanten ook voor.

nu kunnen we allen data bijkopen op onze mobiele abbo’s, maar die 10€ per gig maal ??
Krijgen we natuurlijk nooit terug. Tv en telefoon vast verbinding zijn we voorlopig kwijt.
Er gaan hier stemmen op om als straat gezamenlijk een andere provider te kiezen.
 
Acht dagen is erg lang om een storing op te lossen.
Word op de storingspagina ook 8 dagen genoemd? Misschien is er in het SMS bericht een fout gemaakt.
 
Leuk geprobeerd, wij zijn in principe ook positief en optimistisch ingesteld maar bij navraag was dat toch echt 8 (!) dagen.

En zo staat het ook op de storingspagina....

Een van mijn buren kreeg te horen dat de storing korter duurt als je een zakelijk abonnement hebt..
Oei, Dat is wel een gewaagd statement van de klantenservice.
 
Misschien moet Ziggo voor dit soort probleem gevallen een 4G naar Wifi hotspot beschikbaar stellen zoals KPN wel doet. Dan is er tenminste internet, verder geeft KPN tijdelijk een digitenne box voor TV, het is natuurlijk vreemd als Ziggo een product van de concurrent geeft maar er moet wel nagedacht worden over een tijdelijke oplossing.

Mensen zonder dienstverlening laten zitten is slechtere reclame dan tijdelijk een product van de concurrent aanbieden.
 
Yes, creatief gedacht

nu Ziggo nog

Maar ze lezen dit forum natuurlijk niet
 
loop even naar je gemeente huis, en vraag wanneer de schonegrond verklaring van jouw straat aan de beurt is, en er een vergunning wordt afgegeven om te mogen graven. suc6.
nederland...regeltjes land!
 
Tja de gemeente, maar we hebben het hier over Ziggo
 
waar denk je dat ziggo van afhankelijk is? je gemeente regels.
 
Tja de gemeente, maar we hebben het hier over Ziggo
Maar waarom zou Ziggo haast maken? als heel de straat naar een andere provider gaat? in feite hoeven ze dan al niets meer te doen?
 
@Geeiggoeer
Dat wachten op een vergunning om te mogen graven was ook hier een keer aan de orde.
Gelukkig was mijn kabel slecht en had daardoor toch nog wel wat verbinding.

@Parel
Welke provider?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan