Geeiggoeer
Forum Gebruiker
- Berichten
- 7
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Midden in Amsterdam een hele straat geen internet, tv en telefoon meer: geschatte oplossingstijd (sms Ziggo) meer dan 8 dagen.....
bedrijfjes, scholieren en alle bewoners enz. Zwaar getroffen op deze manier.
Wij krijgen de indruk dat Ziggo de impact van zo’n storing zwaar onderschat!
Reacties van de servicedeskmedewerker zijn vrij laconiek. Sorry, we kunnen er niets aan doen, afwachten, pech en nog een paar zo volstaan natuurlijk niet. Creatieve tijdelijke oplossingen (grote mobiele hotspot) zijn niet zo moeilijk te bedenken. Hoe kan je nu meer dan 8 dagen nodig hebben voor een storing? In die tijd kan je een heel flatgebouw verhuizen en weer terug. Afhankelijk van aannemers? Dan neem je een andere! Die is duurder? Service moetwat kosten daar betalen de klanten ook voor.
nu kunnen we allen data bijkopen op onze mobiele abbo’s, maar die 10€ per gig maal ??
Krijgen we natuurlijk nooit terug. Tv en telefoon vast verbinding zijn we voorlopig kwijt.
Er gaan hier stemmen op om als straat gezamenlijk een andere provider te kiezen.
bedrijfjes, scholieren en alle bewoners enz. Zwaar getroffen op deze manier.
Wij krijgen de indruk dat Ziggo de impact van zo’n storing zwaar onderschat!
Reacties van de servicedeskmedewerker zijn vrij laconiek. Sorry, we kunnen er niets aan doen, afwachten, pech en nog een paar zo volstaan natuurlijk niet. Creatieve tijdelijke oplossingen (grote mobiele hotspot) zijn niet zo moeilijk te bedenken. Hoe kan je nu meer dan 8 dagen nodig hebben voor een storing? In die tijd kan je een heel flatgebouw verhuizen en weer terug. Afhankelijk van aannemers? Dan neem je een andere! Die is duurder? Service moetwat kosten daar betalen de klanten ook voor.
nu kunnen we allen data bijkopen op onze mobiele abbo’s, maar die 10€ per gig maal ??
Krijgen we natuurlijk nooit terug. Tv en telefoon vast verbinding zijn we voorlopig kwijt.
Er gaan hier stemmen op om als straat gezamenlijk een andere provider te kiezen.