• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Straat meer dan een week wachten op oplossen storing


Geeiggoeer

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2019
Berichten
7
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Midden in Amsterdam een hele straat geen internet, tv en telefoon meer: geschatte oplossingstijd (sms ziggo) meer dan 8 dagen.....

bedrijfjes, scholieren en alle bewoners enz. Zwaar getroffen op deze manier.
Wij krijgen de indruk dat Ziggo de impact van zo’n storing zwaar onderschat!

Reacties van de servicedeskmedewerker zijn vrij laconiek. Sorry, we kunnen er niets aan doen, afwachten, pech en nog een paar zo volstaan natuurlijk niet. Creatieve tijdelijke oplossingen (grote mobiele hotspot) zijn niet zo moeilijk te bedenken. Hoe kan je nu meer dan 8 dagen nodig hebben voor een storing? In die tijd kan je een heel flatgebouw verhuizen en weer terug. Afhankelijk van aannemers? Dan neem je een andere! Die is duurder? Service moetwat kosten daar betalen de klanten ook voor.

nu kunnen we allen data bijkopen op onze mobiele abbo’s, maar die 10€ per gig maal ??
Krijgen we natuurlijk nooit terug. Tv en telefoon vast verbinding zijn we voorlopig kwijt.
Er gaan hier stemmen op om als straat gezamenlijk een andere provider te kiezen.
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
19.101
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Acht dagen is erg lang om een storing op te lossen.
Word op de storingspagina ook 8 dagen genoemd? Misschien is er in het SMS bericht een fout gemaakt.
 
Topicstarter
Topicstarter
G

Geeiggoeer

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2019
Berichten
7
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Leuk geprobeerd, wij zijn in principe ook positief en optimistisch ingesteld maar bij navraag was dat toch echt 8 (!) dagen.

En zo staat het ook op de storingspagina....

Een van mijn buren kreeg te horen dat de storing korter duurt als je een zakelijk abonnement hebt..
Oei, Dat is wel een gewaagd statement van de klantenservice.
 

terrestrial

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
1.310
Ziggo
Televisie
Gebied
fUPC
Misschien moet Ziggo voor dit soort probleem gevallen een 4G naar Wifi hotspot beschikbaar stellen zoals KPN wel doet. Dan is er tenminste internet, verder geeft KPN tijdelijk een digitenne box voor TV, het is natuurlijk vreemd als Ziggo een product van de concurrent geeft maar er moet wel nagedacht worden over een tijdelijke oplossing.

Mensen zonder dienstverlening laten zitten is slechtere reclame dan tijdelijk een product van de concurrent aanbieden.
 
Topicstarter
Topicstarter
G

Geeiggoeer

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2019
Berichten
7
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Yes, creatief gedacht

nu Ziggo nog

Maar ze lezen dit forum natuurlijk niet
 

ber000000-6

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2008
Berichten
755
Gebied
fZiggo
loop even naar je gemeente huis, en vraag wanneer de schonegrond verklaring van jouw straat aan de beurt is, en er een vergunning wordt afgegeven om te mogen graven. suc6.
nederland...regeltjes land!
 
Topicstarter
Topicstarter
G

Geeiggoeer

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2019
Berichten
7
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Tja de gemeente, maar we hebben het hier over Ziggo
 

ber000000-6

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2008
Berichten
755
Gebied
fZiggo
waar denk je dat ziggo van afhankelijk is? je gemeente regels.
 

Parel

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
Berichten
725
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Tja de gemeente, maar we hebben het hier over Ziggo
Maar waarom zou Ziggo haast maken? als heel de straat naar een andere provider gaat? in feite hoeven ze dan al niets meer te doen?
 

KroontjesPen

Forum Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2012
Berichten
1.571
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@Geeiggoeer
Dat wachten op een vergunning om te mogen graven was ook hier een keer aan de orde.
Gelukkig was mijn kabel slecht en had daardoor toch nog wel wat verbinding.

@Parel
Welke provider?