• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Storing Ziggo en communicatie daarover


Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.142
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
@ToosV Ziggo en KPN zijn beide geen hoogvliegers en dat gaat ook niet binnenkort veranderen.
idd. Een goede helpdesk met deskundig personeel kost geld. Ziggo kiest om de vaste prijs laag te houden. Andere providers geven waarschijnlijk meer geld uit aan een goede service.

Maar zo werkt het met bijna alles. Bij prijzen aan de onderkant van de markt, krijg je zelden kwaliteit.
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
948
Ben je nu zo dom of gewoon zeldzaam naïef?
Nu doe je nl weer precies hetzelfde als waar ik je op aanspreek


Ben je nu zo dom of gewoon kotsend politiek correct.
Je doet gewoon weer precies hetzelfde.
“Ik begrijp dat je er zo over denkt”
Weer dat “toontje”
Lees gewoon eens goed wat ik schrijf en ga je zitten schamen.
Het is zolangzamerhand zo tenenkrommend dat om jullie lachen of lees maar uitlachen echt de beste oplossing is.
De Horizonbox werkt bij jou, net als bij al je leugenachtige collega’s zeker ook perfect.
“Traag? nee daar heb ik geen last van, heeft u uw bekabeling al gecontroleerd?”
Jullie zijn echt the fuckin’ limit.
Hoi Toos,

Een storing is natuurlijk heel vervelend en helemaal als het een paar dagen duurt voor het is opgelost. Maar laten we hier wel op een normale manier met elkaar omgaan, dus met respect. Mijn collega's en ik zijn niet dom of zeldzaam naïef. Sorry dat we mee proberen te leven met de situatie en voor het ongemak wat je hebt ervaren tijdens deze storing. Mocht jij toch nog wel problemen hebben, laat het ons weten dan gaan we het oplossen.

Groet,

Mirsad van Ziggo
 

Opteron-pv

Forum Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2009
Berichten
529
Ziggo
Alles in 1
Gebied
?
Het gaat over de communicatie bij problemen meer dan iets anders. Als jij Misrad steeds hetzelfde hoort als je ergens vragen stelt dan wordt je vanzelf ook wel een beetje er gek van. Dat ieder zijn eigen limiet hier voor heeft is niet duidelijk genoeg voor Ziggo management.

@Webcare Ziggo Als jullie dit nu eens naar boven brengen en zorgen dat jullie dit beter kunnen verhelpen aan het begin dan met een zooitje "gefrustreerde" klanten achteraf te praten is het een stuk makkelijker.
 

freeewillie

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
Berichten
4.823
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
volgens mij gaat het nog steeds niet goed daar probeer al meerder dagen te bellen krijg steeds te horen wachttijd langer dan 10 min
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
5.306
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Zelf schrijf ik op de websites die ik maak vaak in de "u" vorm. Dit vooral omdat dit meest van tijd dit ook bij het onderwerp hoort of bij deze hobby. Welke hobby kijk maar naar mijn logo hier. Waar kom ik vandaan kijk naar het logo. Google maar op puntstempels.
Daarintegen heb ik er totaal geen moeite mee dat Ziggo mij aanspreekt met jammer dat je.... enz.

Gelukkig heb ik ook goede gesprekken met de helpdesk die hun stinkende best doen om je probleem op te lossen. een paar keer ruim een uur. Samen zijn we er wel steeds uitgekomen. Natuurlijk is de een beter in de kennis van het verlenen van hulp en het oplossen van je probleem en de ander iets minder.

Wel mag Ziggo sneller storingen melden op hun website die grote impact hebben op grotere gebieden of landelijk. Hier heb je echt geen webmaster voor nodig om dit op de site te kunnen plaatsen. (Bij een van mijn werkplekken werd dit door diverse mensen gebruikt om evenementen te vermelden op een site) En draait de site zelf niet goed Vervang deze dan door een site met 1 pagina waarop men meldt dat er een grote storing gaande is.

Kortom mijn ervaring met de helpdesk zijn juist positief net als hier met @Webcare Ziggo of via Facebook of twitter.

En spijtig dat @ToosV liever zakelijk aangesproken wil worden en liever de specialisten van de helpdesk wil spreken.
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Berichten
2.411
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Aan Webcare Ziggo,

“rot om te lezen”
“jammer dat”
“super Johnny”, etc.
“stuur me een privébericht” want dat wekt de indruk dat we het oplossen en niemand kan op die manier ooit controleren dat we toch niets hebben opgelost.

hé webcare Ziggo! kom eens op aarde met je popiejopie gezever.
Dit is toch niet te harden dat toontje? kleutertjeluister is er niets bij.
Dit is echt om kotsmisselijk van te worden.
Amerikaans model, vooral geen schuld bekennen anders gaat het kosten.
Bij Ziggo op de helpdesk gaan werken is inmiddels net zo een matennaaiersbaantje als parkeerwachter.
En dan ook nog eens doen alsof je verstand van zaken hebt.
Wel eens van Kooten en de Bie gezien? (oh oh oh mevrouwtje, scheurgras)
VIER!!! dagen storing. ONVOORSTELBAAR!
Beste Toos, ik heb de indruk dat deze tirade een gevolg is van een teleurstellende ervaring. Geloof me echter dat dit lang niet door iedereen zo wordt ervaren, eerder integendeel. Persoonlijk wordt er door het webcareteam heel correct en deskundig gereageerd. Dat is althans hoe de reacties door mij worden gelezen.
Zou het misschien verstandiger zijn om de toon een beetje te matigen, want met zo'n tirade als deze kom je er zelden of nooit. Noem liever het probleem waar je mee zit.
 
Laatst bewerkt:

ikkezelluf

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2004
Berichten
189
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik denk dat Toos inmiddels in een dwangbuis is afgevoerd.......
 

rcs

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
2.439
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
ja die klantenservice van ziggo is van veel beloven en weinig geven, wordt me verteld van ja meneer u wordt over c.a. een uur teruggebeld afgelopen vrijdag en dat gebeurt dan gewoon helemaal niet, vindt ik echt niet kunnen, nou kwader kan je mij niet krijgen, zit je gewoon zonder internet.
 
Laatst bewerkt:

intel

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2006
Berichten
2.343
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
en weer gaat het fout met inloggen
Deze pagina werkt niet

Als het probleem blijft optreden, neem je contact op met de site-eigenaar.
HTTP ERROR 401
als ik wil inloggen
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
5.306
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
en weer gaat het fout met inloggen
Deze pagina werkt niet

Als het probleem blijft optreden, neem je contact op met de site-eigenaar.
HTTP ERROR 401
als ik wil inloggen
Dan heb je meer tekst in beeld dan ik heb. Een mooie blanco pagina dit in safari.

In Chrome laad de pagina gewoon en vlot

Kijk eens in een andere browser @intel