Storing ziggo al 4 dagen, wie heeft tips

Klinkt inderdaad alsof jouw kabeltje niet meer aangesloten is in de straatkast. Foutje van de monteur waarschijnlijk. Maar jij bent er inderdaad lekker klaar mee.
Helaas zijn wij maar "simpele consumenten" in de ogen van dit soort providers en zal je inderdaad geduld moeten hebben. Voor snellere service zal je een zakelijk abonnement moeten afsluiten... Ons abonnement kent een soort van "best effort" als het gaat om service en dat is een nogal rekbaar begrip.
 
inmiddels wederom weer een test moeten doen, tv rechtstreeks op aop, en idd het ligt buiten het huis en er moet een monteur komen.
De eerste mogelijkheid is wo 15 juli, let op 2 week na begin van het probleem komen we langs, dit gaf ik afgelopen woensdag direct al aan dat er iets na/met de werkzaamheden fout is gegaan. Iemand een idee hoe je dit kunt versnellen
 
Je zou met @Webcare Ziggo contact op kunnen nemen om de afspraak te versnellen. Maar de service van Ziggo is de laatste jaren echt achteruit gehold. Grote kans dat je ook nog een monteur krijgt die niet aan de wijkkast mag zitten.
 
let op 2 week na begin van het probleem komen we langs

Dat was een van de redenen dat ik een zakelijk abonnement heb genomen, nadat ik 3 dagen zonder internet zat. Het is iets duurder, maar ziggo verplicht zich om sneller actie te ondernemen. b.v. leveren van een nieuw modem binnen 24 uur bij een defect modem.
 
plotseling was er een monteur....11 chats sessies verder, oorzaak losliggende kabel in de wijkkast en een tap die verkeerd stond in deze kast.
de wijkkast had ik woensdag al aangegeven, over luisteren gesproken
 
ieder bedankt, chat gesloten wat mij betreft
 
Terug
Bovenaan