Wie kan me helpen?
Afgelopen woensdag heeft Ziggo werkzaamheden in de wijkkast uitgevoerd, nadien iedereen in de straat weer verbinding behalve wij. Geen internet, kabel of telefonie. De storing gaf aan vrijdag om 17u gereed. Dagelijks contact gehad via de chat, maar ik moest wachten tot vrijdag 17u. Je raad het al, op deze tijd was het ook niet opgelost. Er kan nu een monteur langskomen, volgende week donderdag op z'n vroegst.....en ze hebben geëscaleerd (binnen 3 dgn zou het dan goed moeten zijn). Maar dit is toch van de zotte, zij hebben de werkzaamheden wellicht niet goed uitgevoerd maar ik heb straks een week of meer totaal geen signaal?
De klantenservice blijft je op afstand hoduen, ik heb gevraagd op om te schalen, 2e lijn in te schakelen etc.
Weet iemand hoe hier doorheen te komen en dat er gewoon iemand in de auto stapt en zijn verantwoordelijkheid neemt?
Afgelopen woensdag heeft Ziggo werkzaamheden in de wijkkast uitgevoerd, nadien iedereen in de straat weer verbinding behalve wij. Geen internet, kabel of telefonie. De storing gaf aan vrijdag om 17u gereed. Dagelijks contact gehad via de chat, maar ik moest wachten tot vrijdag 17u. Je raad het al, op deze tijd was het ook niet opgelost. Er kan nu een monteur langskomen, volgende week donderdag op z'n vroegst.....en ze hebben geëscaleerd (binnen 3 dgn zou het dan goed moeten zijn). Maar dit is toch van de zotte, zij hebben de werkzaamheden wellicht niet goed uitgevoerd maar ik heb straks een week of meer totaal geen signaal?
De klantenservice blijft je op afstand hoduen, ik heb gevraagd op om te schalen, 2e lijn in te schakelen etc.
Weet iemand hoe hier doorheen te komen en dat er gewoon iemand in de auto stapt en zijn verantwoordelijkheid neemt?