• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Storing /signaal WIFI & TV


noortjeh

Forum Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2018
Berichten
1
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Goedenmiddag,

Heb even een vraag over mijn wifi en tv, hopelijk mag dat hier in 1 topic :).

Sinds een week heb ik weer een enorme storing op TV. E48-32 als ik het goed zeg. Constant blokken, schokken en uitval. Alles al gechecked met kabels ed. Afspraak gemaakt met een monteur maar volgende dag bleek er een storing te zijn. Monteur afgebeld. Maar de dagen erna was de storing bij mij nog niet verholpen. Woensdag een nieuwe afspraak in gepland. Dit is al vaker voorgevallen. Ik heb een HUMAX.

Sinds een paar dagen ben ik ook weer hele dagen mijn WIFI aan het resetten e.d. (lees: bijna elk uur). Paar keer van kanaal gewisseld, hielp niks. Besloten om toen een kabel te gebruiken voor mijn laptop, maar die verbinding word gewoon tezamen verbroken. (Ziggo Connect Box).

De monteur is voor dit laatste een paar maanden geleden ook al langs geweest. Nieuw kastje in de muur. Bekabeling en modem e.d. was al nieuw omdat ik pas sinds een jaar of iets weer abonnee ben bij Ziggo. Hij heeft mij toen uitgelegd hoe het met kanalen werkt. En omdat ik in het centrum woon meer problemen kan verwachten. Vind ik persoonlijk nogal raar, hoe doen ze dat in de hoofdsteden dan? :P. Dit ook weer voorgelegd aan de telefoon vandaag. Maar schijnbaar is collega monteur niet goed in zijn werk..

Omdat het probleem van WIFI en TV steeds tezamen voorvalt, vraag ik mij af wat er nog meer een probleem zou kunnen zijn ipv de gewoonlijke storingen ed. De signaalsterkte was de vorige keer niet goed, maar je kan toch verwachten dat zo een monteur die juist heeft gekregen (het heeft toen een paar weken zonder gezeik gewerkt).

Hopelijk kan iemand mij een stukje verder helpen! Los het liever zonder monteur op.

Groetjes, Noortje :)
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
18.865
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Zoals ik het lees heb je signaal problemen. Dat kan bij je binnen zitten, maar het lijkt eerder buiten in het Ziggo netwerk te zitten en dat kan echt alleen Ziggo oplossen.
 

Stokecity

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Berichten
81
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Het kan zijn dat het 5G wifi signaal stoort. Een andere antenne kabel kan helpen die het 4G signaal filtert Dus een 4G coax kabel gebruiken die blokkeert het 4G signaal. Is nl een dubbele afgeschermde kabel