Storing op ZiggoGO?

@cameraatje jouw verhaal gaat over zakelijke klanten die waarschijnlijk dik voor de genoemde service betalen en ook recht hebben op dikke vergoedingen als het systeem het laat afweten.
Niet helemaal vergelijkbaar met de situatie bij Ziggo.
 
Kan op dit moment niet meer in de app op Android en iOS. Wordt aangegeven dat inloggen niet mogelijk is. Meer mensen hier last van?

Geen vermelding van storing oid op de site van Ziggo.

Edit: Na pagina verversen staat het er wel op dat er storing is. Even geduld dus.....
 
Storing staat wel vermeld. Verwachting is nu dat het om 7 uur morgenochtend weer werkt
 
Het rare is dat ik vanavond de Androïd app gebruikt heb en dat werkte naar behoren. Wat mij wel opviel was dat het "30sec. vooruit" pijltje niet oranje was (soort van grayed out) maar doorspoelen van de commercials werkte met het balkje prima.
 
App werkt... maar het starten van een stream is de afgelopen dagen een ander verhaal. Het duurt enorm lang eer er beeld komt, als het al komt en ik de app niet eerder afsluit. Dit is met de Ziggo-verbinding, maar ook met KPN 4G en KPN FTTH.
 
Terug
Bovenaan