• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Storing op ZiggoGO?


Topicstarter
Topicstarter
cameraatje

cameraatje

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2018
Berichten
21
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
ach, ach, ach ....
 

Johnny54

Moderator
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
18.982
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@cameraatje jouw verhaal gaat over zakelijke klanten die waarschijnlijk dik voor de genoemde service betalen en ook recht hebben op dikke vergoedingen als het systeem het laat afweten.
Niet helemaal vergelijkbaar met de situatie bij Ziggo.
 

reflex_1967

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2005
Berichten
2.335
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ziggo app start slecht op duurd elke keer lang
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.564
Binnen 5 seconden is de app opgestart (iOS). Of bedoel je de Windows app?
 

Shadowranger

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
479
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Kan op dit moment niet meer in de app op Android en iOS. Wordt aangegeven dat inloggen niet mogelijk is. Meer mensen hier last van?

Geen vermelding van storing oid op de site van Ziggo.

Edit: Na pagina verversen staat het er wel op dat er storing is. Even geduld dus.....
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
615
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Storing staat wel vermeld. Verwachting is nu dat het om 7 uur morgenochtend weer werkt
 

Tonne2004

Product Tester
Lid geworden
3 mei 2004
Berichten
2.586
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Het rare is dat ik vanavond de Androïd app gebruikt heb en dat werkte naar behoren. Wat mij wel opviel was dat het "30sec. vooruit" pijltje niet oranje was (soort van grayed out) maar doorspoelen van de commercials werkte met het balkje prima.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.564
App werkt... maar het starten van een stream is de afgelopen dagen een ander verhaal. Het duurt enorm lang eer er beeld komt, als het al komt en ik de app niet eerder afsluit. Dit is met de Ziggo-verbinding, maar ook met KPN 4G en KPN FTTH.