Heb sinds enige tijd regelmatig storingen in het beeld bij TV kijken en storingsmelding bij terugkijken via mijn Next. Blokkerig beeld in scherm en soms ineens een foutmelding CS2205 bij terugkijken programma's(=cloud). Bij controle bleek internetverbind via menu diagnostiek van de Next slecht te zijn en na 5 minuten ineens weer zeer goed. Dit alles zonder enige bemoeienis mijnerzijds aan kabels, aansluiitngen of wat dan ook. Lijkt erop dat dit alleen bij hevige regenval zich voordoet.
iemand idee wat er mogelijk aan de hand is? (Jaar geleden is deze Next door monteur Ziggo geinstalleerd met aansluiting aan AOP in woonkamer en losse modem voor wifi en telefoon. Tv bekabeld van modem op 2 mtr afstand TV).
iemand idee wat er mogelijk aan de hand is? (Jaar geleden is deze Next door monteur Ziggo geinstalleerd met aansluiting aan AOP in woonkamer en losse modem voor wifi en telefoon. Tv bekabeld van modem op 2 mtr afstand TV).