• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Start uitrol nieuwe Horizon software-update H3.1


BartV

Product Tester
Lid geworden
11 okt 2012
Berichten
477
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Johnny54 zei:
Dat is een goed argument.
Nee, niet echt. Voor mij dan dus, he.
Ik beschouw de favorietenlijst als een korte lijst met de zenders die hier het meest bekeken worden. Het is geen allesomvattende lijst van alle beschikbare zenders die ik geheel naar eigen inzicht heb ingedeeld. Dat vind ik (en dat hoeft dus niet voor anderen te gelden) niet nodig.
Ik heb er geen moeite mee om even uit de favorietenlijst te stappen als ik andere zenders wil bekijken.
De voordelen van deze manier van werken en de keuzes die daarbij gemaakt zijn, bevallen mij uitstekend. Ik ben zonder meer blij met de 'vernieuwde' favorietenlijstfunctie.
 

Knurk

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
Berichten
694
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Sinds de update loopt de box inderdaad regelmatig vast. Als je de 'info' knop gebruikt leidt dit tot onherroepelijke bevriezing van alle functies voor een paar minuten. Ik zie al dat meer mensen hier last van hebben, hopelijk stopt UPC even met de uitrol totdat ze deze irritante bug eruit hebben gevist.
 

SuperTrooper

Forum Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2012
Berichten
21
Ik heb begrepen dat UPC druk bezig is met een rollback van de software. De nieuwe software veroorzaakt de 1080 melding bij (her)installatie maar ook het feit dat ondemand niet meer werkt.
 

Ranokel

Forum Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2007
Berichten
427
Knurk zei:
Sinds de update loopt de box inderdaad regelmatig vast. Als je de 'info' knop gebruikt leidt dit tot onherroepelijke bevriezing van alle functies voor een paar minuten. Ik zie al dat meer mensen hier last van hebben, hopelijk stopt UPC even met de uitrol totdat ze deze irritante bug eruit hebben gevist.
Dat had ik gisteren ook, dat bevriezen na op de info knop gedrukt te hebben.
Maar dat was nog met versie 3.0
 

Marcel64

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2011
Berichten
17
SuperTrooper zei:
Ik heb begrepen dat UPC druk bezig is met een rollback van de software. De nieuwe software veroorzaakt de 1080 melding bij (her)installatie maar ook het feit dat ondemand niet meer werkt.
Vanmorgen is bij ons inderdaad de vorige versie van de software teruggezet. Dit nadat ik de box opnieuw had gestart omdat er geen geluid was.
 

masterblaster

Product Tester
Lid geworden
14 okt 2005
Berichten
1.271
Ik lees veel "direct daarna...", maar dat valt wel mee denk ik, ik heb hier nog steeds 3.1 :)
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.828
Ziggo
Geen Producten
Misschien had je zelf tester bij UPC moeten worden... zou je het dan nog steeds zeggen?

LB ;)
 

TVL

Product Tester
Lid geworden
3 mei 2010
Berichten
661
shadowfighter zei:
testen blijft moeilijk... ;)
Het is onmogelijk om alles te testen. Zo werkt het ook niet. Even uitgaande van professioneel testen (volgens TMAP en indirect ook Agile) ga je uit van aangegeven risico's (faalkans*schade). Op basis daarvan maak je een aanpak en zul je testen ontwerpen en uitvoeren. De GAT/Fieldtest kan daarnaast nog meer naar boven halen, maar dan nog kan niet alles naar voren komen. Zeker niet in dit soort gevallen, waarin je ook nog eens omgevingsafhankelijkheden hebt.

Kan wel, maar dan heb je het volgende nodig;
- Onbeperkt tijd
- Onbeperkt budget
- Onbeperkt aantal testresources