Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Router vervangen.
Nu TP-Link Archer C3150 v2.1 (Wat een snelheid.)
Problemen met randapparatuur opgelost. (mobiel, tablet)
Maar op de laptop blijft het probleem bestaan.
Netwerk adapter stuk?
Eerst maar eens kijken naar de software / stuurprogramma's voor je aan de hardware denkt.
Verwijder het stuurprogramma van de WiI-Fi adapter eens. Zet de laptop uit (echt uit, niet slaapstand) en start de laptop weer op. Windows zal het stuurprogramma nu opnieuw installeren. Hopelijk maakt het verschil.
Had je voor het verwijderen de Wi-Fi verbindingen al verwijderd? Misschien dat daar iets blijft "hangen".
Zelf schoon ik daarom in dit soort situaties zelf zoveel mogelijk op, inclusief het register. Daarvoor gebruik ik dan het gratis ccleaner. Dus verbindingen verwijderen, stuurprogramma verwijderen, register opschonen en dan computer/ laptop uit.
Gebruikt de laptop het Windows stuurprogramma, of die van de fabrikant van de Wi-Fi kaart? Mogelijk maakt dat verschil.
Het is wel erg toevallig dat je router en Wi-Fi kaartje het in de zelfde tijd begeven, maar het kan natuurlijk wel.
Als het toch het kaartje blijkt te zijn, dan opletten welke je koopt want sommige fabrikanten staan niet alle merken / typen toe.
Bij het installeren van de router zijn alle "oude" verbindingen verwijderd en nieuwe gemaakt.
Ik gebruik CCleaner Premium al vele jaren.
Het stuurprogramma heb van Intel.