Spontane herstart Mediabox XL

Hier ook de Mediabox XL de deur uit gedaan, mis hem geen moment.
Ik gebruikt 2 CI+ modules en mijn tv heeft een ingebouwde HD dus kijken en tegelijkertijd iets anders opnemen werkt ook goed.
Enige grote minpunt is dat in fUPC de EPG via CI+ maar amper 24 uur is.
Dat deed mijn oude videorecorder in de jaren ‘80 nog beter.
Ziggo weet ervan, vinden het heel erg, maar doen er geen klap aan.
Doodzwijgen en op de lange baan schuiven 8)
 
Na ontvangen enege weken geleden van een nieuwe box, leken alle problemen weg. Na enige tijd weer vastlopers en hiks. Plots merkte ik dat als deze hiks optraden dat een nabij geplaatste router ook kort de verbinding kwijt raakte tijdens de hiks van geluid of beeld. Hierdoor toch maar ingelogde op de box zelf en de zenders van de ingebouwde WiFi uitgezet!! Nu 2 weken geen hiks en vastlopers meer. Top!
 
Helaas al enige tijd weer vastlopers van de box en oorzaak vaak de optredende lange opnames van 9 to 12 uur die niet veroorzaakt zijn door tvgids fouten! Dit probleem treed vaak op als er meerdere op ames tegelijk worden gedaan! Resetten naar fabrieksinstellingen lossen dan de problemen weer voor enige tijd op! Deze mediabox is qua design van de software gewoon waardeloos! Ik hoop dat de nieuwe mediabox nu snel geleverd kan worden, want ik wordt doodziek van de problemen met de xl box!
 
@pvwinden Goedemorgen, we kunnen ons goed voorstellen dat wanneer de problemen continu terugkeren dit tot irritaties leidt. Een reset naar de fabrieksinstellingen is inderdaad een tijdelijke maar geen definitieve oplossing. We kunnen je uiteraard meer informatie verschaffen over de nieuwe mediabox. Stuur ons even een privébericht met daarin je gegevens, bespreken we dit graag met je :6
 
Het is jammer maar helaas, wederom na een poging om Netflix te kijken via die rottige xlbox een vastloper,!! Weer dat ronding uit en aan zetten om verder te kunnen. Ik ga het ding terugsturen. Het is de 5 € per maand niet waard deze ergenis! De nieuwe box laat op zich wachten en zo langzamerhand ga ik twijfelen of dat nieuwe ding aan de verwachtingen zal voldoen ! Terug naar de oude situatie.... dan maar niet terug in de tijd kijken!
 
Het is jammer maar helaas, wederom na een poging om Netflix te kijken via die rottige xlbox een vastloper,!!

Zo te lezen gaat er echt wat mis bij je wat wel opgelost kan worden. Vergeet je niet je gegevens te sturen via een privébericht? Dan gaan wij je hiermee helpen!


De nieuwe box laat op zich wachten en zo langzamerhand ga ik twijfelen of dat nieuwe ding aan de verwachtingen zal voldoen !

De nieuwe mediabox wordt zeker een verbetering in vergelijking met de huidige mediabox. Wanneer je op de hoogte gehouden wilt worden over de ontwikkelingen van deze nieuwe mediabox, vergeet dan niet jou mailadres door te sturen. Dan zorg ik daarvoor.
 
Deze week is er een nieuwe firmware van de mediabox XL uitgerold die met name het opnieuw opstarten moet verhelpen. Indien dit nog niet automatisch is gegaan, probeer het zelf eens via het menu.
 
Deze week is er een nieuwe firmware van de mediabox XL uitgerold die met name het opnieuw opstarten moet verhelpen. Indien dit nog niet automatisch is gegaan, probeer het zelf eens via het menu.
Lost dit ook de vastlopers op na Netflix kijken of vastlopers na delayed kijken. De geluids en beeld(ontvangst) problemen op ? De problemen die met deze box ontstaan zijn niet van deze tijd! Ik heb via privé bericht contact gehad met ziggo en wacht nu rustig af. De box gooi na het eerste de beste probleem af en ga terug naar mijn oude decoder en beëindig het contract voor gebruik van deze xl box met xl problemen.
 
Geen idee, die problemen heb ik niet. Netflix heb ik niet, dus dat kan ik je niet vertellen. Proberen zou ik zeggen.
 
Terug
Bovenaan