Spam verstuurd

Allemaal leuk en wel om Ziggo in dit soort voor de klant uiterst vervelende omstandigheden de hand boven het hoofd te houden door te stellen dat de klant achteraf per brief wordt geïnformeerd over de reden van afsluiting, Maar een telefoontje naar de klant is toch niet zo moeilijk?
Nu moet de klant op eigen initiatief erachter komen.
 
Weer een paar dagen verder. Monteur gisteravond langs geweest. Hij kon niet meer doen dan ik al had gedaan. Hij heeft gebeld met de hd. Later op de avond werd ik terug gebeld door een medewerker. Nadat ik het verhaal voor de zoveelste keer had uitgelegd heeft hij overlegd met de technische dienst en die zou de boel weer aansluiten. Vanochtend toen ik naar mn werk ging zag ik dat de lampjes op het modem weer branden. En ja toen ik thuis was niet meer. Weer bellen. Er werd gezien dat het weer was aangesloten maar ook weer was afgesloten. Meis je weer bellen met de technische dienst en ja die nemen niet op. Nu heeft zij een mail gestuurd en ga ik morgen terug gebeld worden. Ik ga morgen maar zelf bellen want dat zij bellen daar heb ik geen vertrouwen in.
Maar ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet doen. Ik snap niet dat zij niet kunnen zeggen wat er verstuurd wordt en wat meer info geven zodat je dat eventueel kan uitsluiten.
 
Wanneer je nu eens met Ziggo Webcare eens een test kon doen en dan eerst alleen de lijn open zetten en dan met tussen poses het modem, een eventuele eigen router, dan de verdere apparatuur.
Ook die op Wifi werken, zoals telefoons, internetradio, camera's, printers.
 
Inmiddels weer contact gehad met een medewerker die kon vertellen dat het via een hotmailadres werd gestuurd. Veel meer kon hij ook niet zeggen. Ik denk dat het probleem in mijn nas zit. Toen ze het internet gisteren weer inschakelden begon de spam gelijk weer. Ik ga nu al mijn apparatuur maar terug zetten naar fabrieksinstellingen. Ik zou anders ook niet weten wat ik moest doen.
 
Inmiddels weer contact gehad met een medewerker die kon vertellen dat het via een hotmailadres werd gestuurd. Veel meer kon hij ook niet zeggen. Ik denk dat het probleem in mijn nas zit. Toen ze het internet gisteren weer inschakelden begon de spam gelijk weer. Ik ga nu al mijn apparatuur maar terug zetten naar fabrieksinstellingen. Ik zou anders ook niet weten wat ik moest doen.
Heb jij dan een mailserver op je Nas draaien?
 
Nee.
Inmiddels alle apparaten opnieuw geïnstalleerd. En ze hebben me opnieuw aangesloten. Ik heb mn nas nog niet aangezet. Ik hou het voorlopig op de computers en nadere apparatuur. Morgen, als alles nog werkt, zet ik mn nas weer aan. Kijken wat er gebeurd.
 
Heb jij in de NAS een Hotmailadres opgegeven waar de NAS waarschuwingen naar toe kan sturen?
In dat geval gaat er misschien iets fout met dat systeem.
Je netwerk los koppelen van internet (coax uit modem) en dan inloggen op NAS om daar e.e.a. te controleren (logboek?)
 
Mailservers omconfigureren naar de smtp sever van gmail.
Als er dan door je eigen schuld wat fout gaat kun je het gewoon fixen zonder gelijk je internetverbinding kwijt te raken wat mij 2 maal overkomen is door mijn eigen fout trouwens. :)
Oftewel, geen/nooit smtp.ziggo.nl meer gebruiken dus.
 
Terug
Bovenaan