Afgelopen donderdag bemerkte ik dat ik geen internet meer had. Gebeld met de HD en het bleek dat ik was afgesloten omdat ik spam zou hebben verstuurd. Oke scan gedraaid hier op de computers en geen virus. Alles is ook up to date. Ik kreeg de mededeling dat er een case werd aangemaakt en dat ik binnen 48 uur weer zou worden aangesloten. Gisteren toch maar weer gebeld want ik vertrouwde het niet. Kreeg dezelfde boodschap. Binnen 48 uur heeft u weer internet. Vanmiddag maar weer gebeld want de 48 uur zitten er op en nog steeds geen internet.
De dame alles nagekeken en de spam was niet van mijn email afkomstig maar van mijn internet. Ik natuurlijk de vraag gesteld wat is er dan verstuurd, hoeveel enz. Daar kon ik geen antwoord op krijgen. Maar toen kwam het mooie. Ik moet aantonen dat ik er genoeg aan heb gedaan om dit te voorkomen. Alleen een virusscan is niet voldoende. Ik moet er iemand bijhalen, een IT'er die verder dan kijken dan de virusscanner of een Ziggo monteur. Eerder wordt ik niet aangesloten. Dus op mijn vraag dan bel ik een maandag weer en dan zeg ik dat er iemand gekeken heeft en niets gevonden heeft. Daar kon ze geen antwoord op geven. Ik heb maar voor alle zekerheid een monteur besteld en ben benieuwd wat die gaat doen. Ik heb nog voorgesteld om mij opnieuw aan te sluiten en kijken wat er dan gebeurd. Dat deden ze niet.
Ik vind dit geen manier van doen. Als ik niet had gebeld vandaag had ik maar zitten wachten om aangesloten te worden omdat er door verschillende medewerkers verschillende dingen worden gezegd. Tja dat is niet vreemd bij Ziggo. En nu kan ik ook de kosten voor een monteur betalen. Ik vind dit maar
De dame alles nagekeken en de spam was niet van mijn email afkomstig maar van mijn internet. Ik natuurlijk de vraag gesteld wat is er dan verstuurd, hoeveel enz. Daar kon ik geen antwoord op krijgen. Maar toen kwam het mooie. Ik moet aantonen dat ik er genoeg aan heb gedaan om dit te voorkomen. Alleen een virusscan is niet voldoende. Ik moet er iemand bijhalen, een IT'er die verder dan kijken dan de virusscanner of een Ziggo monteur. Eerder wordt ik niet aangesloten. Dus op mijn vraag dan bel ik een maandag weer en dan zeg ik dat er iemand gekeken heeft en niets gevonden heeft. Daar kon ze geen antwoord op geven. Ik heb maar voor alle zekerheid een monteur besteld en ben benieuwd wat die gaat doen. Ik heb nog voorgesteld om mij opnieuw aan te sluiten en kijken wat er dan gebeurd. Dat deden ze niet.
Ik vind dit geen manier van doen. Als ik niet had gebeld vandaag had ik maar zitten wachten om aangesloten te worden omdat er door verschillende medewerkers verschillende dingen worden gezegd. Tja dat is niet vreemd bij Ziggo. En nu kan ik ook de kosten voor een monteur betalen. Ik vind dit maar